Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Дисципліна «Хмарні технології» для маркетологів – це додаткові можливості та перспективи майбутньої професії

17:09, 18-10-2019

За інноваційним змістом навчання у Державному університеті телекомунікацій для студентів-маркетологів впроваджується дисципліна «Хмарні технології». У сучасному світі хмарні технології – це майбутнє цілого людства і вже зараз існує безліч подібних сервісів, які покращують продуктивність та взаємодію людини і навколишнього середовища.

По суті, хмара – це модель надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в інтернеті.

В хмари переходить внутрішня комунікація співробітників, робота над бізнес-проекти, обробка масивів даних і навіть взаємовідносини з державою.  Цікавим прикладом є використання моделі SaaS (Platform as a Service), яка є найбільш затребувана часом платформою для розробки додатків.

Завдяки інноваційному змісту навчання студенти мають змогу навчитися відкривати та вести власний бізнес і отримувати знання стосовно перспектив розвитку інформаційних технологій. Саме тому вже зараз юні маркетологи мають змогу осідлати хвилю прогресу та взяти під контроль новітні винаходи та розробки в сфері ІТ.

Маркетологи – не просто працівники підприємства, які мають мінімізувати збитки, це перш за все новатори та першовідкривачі новітніх технологій, а той маркетолог, який перший застосовує найновіші технології – найкращий маркетолог.

Застосування у практичній діяльності інструментів «Хмарні технології» допоможе студентам-маркетологам йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 945
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ