За інноваційним змістом навчання у Державному університеті телекомунікацій для студентів-маркетологів впроваджується дисципліна «Хмарні технології». У сучасному світі хмарні технології – це майбутнє цілого людства і вже зараз існує безліч подібних сервісів, які покращують продуктивність та взаємодію людини і навколишнього середовища.
По суті, хмара – це модель надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в інтернеті.
В хмари переходить внутрішня комунікація співробітників, робота над бізнес-проекти, обробка масивів даних і навіть взаємовідносини з державою. Цікавим прикладом є використання моделі SaaS (Platform as a Service), яка є найбільш затребувана часом платформою для розробки додатків.
Завдяки інноваційному змісту навчання студенти мають змогу навчитися відкривати та вести власний бізнес і отримувати знання стосовно перспектив розвитку інформаційних технологій. Саме тому вже зараз юні маркетологи мають змогу осідлати хвилю прогресу та взяти під контроль новітні винаходи та розробки в сфері ІТ.
Маркетологи – не просто працівники підприємства, які мають мінімізувати збитки, це перш за все новатори та першовідкривачі новітніх технологій, а той маркетолог, який перший застосовує найновіші технології – найкращий маркетолог.
Застосування у практичній діяльності інструментів «Хмарні технології» допоможе студентам-маркетологам йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.