Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Дисципліна «Хмарні технології» для маркетологів – це додаткові можливості та перспективи майбутньої професії

17:09, 18-10-2019

За інноваційним змістом навчання у Державному університеті телекомунікацій для студентів-маркетологів впроваджується дисципліна «Хмарні технології». У сучасному світі хмарні технології – це майбутнє цілого людства і вже зараз існує безліч подібних сервісів, які покращують продуктивність та взаємодію людини і навколишнього середовища.

По суті, хмара – це модель надання зручного мережевого доступу до обчислювальних потужностей і ресурсів (серверу, програми, бази даних, програми, сховища тощо) на віддаленому сервері в інтернеті.

В хмари переходить внутрішня комунікація співробітників, робота над бізнес-проекти, обробка масивів даних і навіть взаємовідносини з державою.  Цікавим прикладом є використання моделі SaaS (Platform as a Service), яка є найбільш затребувана часом платформою для розробки додатків.

Завдяки інноваційному змісту навчання студенти мають змогу навчитися відкривати та вести власний бізнес і отримувати знання стосовно перспектив розвитку інформаційних технологій. Саме тому вже зараз юні маркетологи мають змогу осідлати хвилю прогресу та взяти під контроль новітні винаходи та розробки в сфері ІТ.

Маркетологи – не просто працівники підприємства, які мають мінімізувати збитки, це перш за все новатори та першовідкривачі новітніх технологій, а той маркетолог, який перший застосовує найновіші технології – найкращий маркетолог.

Застосування у практичній діяльності інструментів «Хмарні технології» допоможе студентам-маркетологам йти в ногу з життям та відповідати сучасним запитам розвитку суспільства.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 239