Зміст дисциплін кафедри маркетингу враховує особливості ринку і використовує передові сучасні технології. Так, при вивченні курсу «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика» студенти отримують навички побудови аналітичних звітів на платформі Microsoft Power BI Pro, яка визнана найкращою в категорії корпоративних платформ бізнес-аналітики.
У 2019 Gartner традиційно випускає масштабне дослідження ринку систем бізнес-аналітики, «Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms». Вже 12-й рік поспіль компанія Gartner визнає корпорацію Майкрософт лідером в магічному квадраті в області платформ для бізнес-аналітики.
30 серпня 2019 року ще один шановний видавець Forrester Wave опублікував свіжий огляд-рейтинг BI платформ. Компанія Forrester визнала Майкрософт лідером в своєму звіті Forrester Wave ™: Enterprise BI Platforms (Vendor-Managed) (Forrester Wave ™: керовані постачальниками корпоративні платформи бізнес-аналітики) за 3-й квартал 2019 р.
Power BI - це служба бізнес-аналітики, за допомогою якої можна отримувати корисні відомості для швидкого прийняття зважених рішень. Microsoft Power BI Pro дозволяє студентам:
Викладачі кафедри маркетингу щорічно підвищують кваліфікацію в освоєнні даної платформи, щоб бути в курсі змін Microsoft і мати можливість навчати студентів новітніми можливостями і функціями Power BI Pro. Так, сертифікований фахівець Microsoft Power BI «Analyzing and Visualizing Data with Microsoft Power BI» к.е.н., доцент кафедри маркетингу Дрокин Ніна Іванівна 23-24 вересня 2019 року одержала сертифікати про проходження курсів «Power BI - The Ultimate Orientation» і «Power BI Free: Your first Power BI Sales Dashboard» від Академії Udemy.
Таким чином, освітньо-професійна програма підготовки маркетологів розроблена з урахуванням світового досвіду та вимогам ринку. Навчання на кафедрі базується на принципово новому підході, який забезпечує підготовку фахівців, що мають широкий кругозір і високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності