Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти кафедри маркетингу отримують навички роботи з кращою платформою бізнес-аналітики за версією Gartner і Forrester - Microsoft Power BI

12:08, 10-10-2019

Зміст дисциплін кафедри маркетингу враховує особливості ринку і використовує передові сучасні технології. Так, при вивченні курсу «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика» студенти отримують навички побудови аналітичних звітів на платформі Microsoft Power BI Pro, яка визнана найкращою в категорії корпоративних платформ бізнес-аналітики.

У 2019 Gartner традиційно випускає масштабне дослідження ринку систем бізнес-аналітики, «Magic Quadrant for Analytics and Business Intelligence Platforms». Вже 12-й рік поспіль компанія Gartner визнає корпорацію Майкрософт лідером в магічному квадраті в області платформ для бізнес-аналітики.

30 серпня 2019 року ще один шановний видавець Forrester Wave опублікував свіжий огляд-рейтинг BI платформ. Компанія Forrester визнала Майкрософт лідером в своєму звіті Forrester Wave ™: Enterprise BI Platforms (Vendor-Managed) (Forrester Wave ™: керовані постачальниками корпоративні платформи бізнес-аналітики) за 3-й квартал 2019 р.

Power BI - це служба бізнес-аналітики, за допомогою якої можна отримувати корисні відомості для швидкого прийняття зважених рішень. Microsoft Power BI Pro дозволяє студентам:

  • перетворювати дані в приголомшливі візуалізації і ділитися ними з колегами з будь-якого пристрою;
  • вивчати і аналізувати візуалізовані дані - як локально, так і в хмарі - в одному поданні;
  • спільно працювати над налаштованим панелями моніторингу та інтерактивними звітами і діліться ними.
  • здійснюйте масштабування в межах організації завдяки інтегрованим інструментам управління і захисту.
 

Викладачі кафедри маркетингу щорічно підвищують кваліфікацію в освоєнні даної платформи, щоб бути в курсі змін Microsoft і мати можливість навчати студентів новітніми можливостями і функціями Power BI Pro. Так, сертифікований фахівець Microsoft Power BI «Analyzing and Visualizing Data with Microsoft Power BI» к.е.н., доцент кафедри маркетингу Дрокин Ніна Іванівна 23-24 вересня 2019 року одержала сертифікати про проходження курсів «Power BI - The Ultimate Orientation» і «Power BI Free: Your first Power BI Sales Dashboard» від Академії Udemy.

 
 

Таким чином, освітньо-професійна програма підготовки маркетологів розроблена з урахуванням світового досвіду та вимогам ринку. Навчання на кафедрі базується на принципово новому підході, який забезпечує підготовку фахівців, що мають широкий кругозір і високу кваліфікацію в майбутній професійній діяльності

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 159