Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Виїзне засідання студентського гуртка "ІТ-маркетолог" на Міжнародній виставці реклами та маркетингу «REX»

11:24, 04-10-2019

25 вересня 2019 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. та к.е.н. доцента Євтушенко Н. О. провели засідання студентського гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Виставкового комплексу. Студенти не просто відвідали наймасштабнішу подію у сфері реклами, маркетингу та візуальноїі ндустрії – Міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з Міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX», а й виконали завдання від кафедри – провести дослідження сучасного інструментарію маркетингу та систематизувати його за напрямками маркетингу.

Студенти – маркетологи мали змогу ознайомитись з передовими компаніями та брендами в сфері реклами та друку. Кожна з компаній презентувала свою продукцію та змагалася за звання самої креативної.

Також завданням юних маркетологів було оцінити учасників виставки за трьома такими критеріями:

1) креативність та зручність експозиції,

2) кваліфікація та привітливість персоналу;

3) відмінність компанії від інших учасників виставки.

По завершенні студенти завітали до спікер-зони, де проводилася лекція про необхідність залучення студентів до бізнесу та стартапів.

З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 949