25 вересня 2019 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. та к.е.н. доцента Євтушенко Н. О. провели засідання студентського гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Виставкового комплексу. Студенти не просто відвідали наймасштабнішу подію у сфері реклами, маркетингу та візуальноїі ндустрії – Міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з Міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX», а й виконали завдання від кафедри – провести дослідження сучасного інструментарію маркетингу та систематизувати його за напрямками маркетингу.
Студенти – маркетологи мали змогу ознайомитись з передовими компаніями та брендами в сфері реклами та друку. Кожна з компаній презентувала свою продукцію та змагалася за звання самої креативної.
Також завданням юних маркетологів було оцінити учасників виставки за трьома такими критеріями:
1) креативність та зручність експозиції,
2) кваліфікація та привітливість персоналу;
3) відмінність компанії від інших учасників виставки.
По завершенні студенти завітали до спікер-зони, де проводилася лекція про необхідність залучення студентів до бізнесу та стартапів.
З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.