Підвищення якості підготовки спеціалістів у Державному університеті телекомунікацій відбувається не тільки протягом навчального процесу, а і у позанавчальний час, через студентський науковий гурток, що реалізує свою діяльність відповідно до затверджених тематичних планів роботи кафедри.
Активна участь студентів у дослідницькій діяльності, застосування технологій та вмінь творчого підходу для вирішення наукових проблем реалізується у межах студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог», який створений на базі кафедри маркетингу завідувачем кафедри професором, д.е.н. – Виноградовою Оленою Володимирівною.
Керівником гуртка назначено доцента кафедри к.е.н. Євтушенко Наталю Олександрівну.
Членами студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є студенти груп МРД-11, МРД-21, МРД-31, МРД-41, МРДм-51, МРДм-61 - всього 35 студентів.
Засідання студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» відбуваються два рази на місяць, при чому заплановано, що в обговоренні теми кожного засідання приймають участь різні викладачі кафедри маркетингу.
План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» на перше півріччя 2019/2020н.р. наведено у таблиці.
План заходів студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог»
Викладач (хто проводить) |
Тема події |
Вид заняття |
Дата проведення |
Євтушенко Н.О. Виноградова О.В. |
Презентація інформації щодо особливостей наукової діяльності студентів та плану робот гуртка. «Особливості наукової роботи студентів» |
Вступна бесіда |
12.09.2019 |
Євтушенко Н.О. Крижко О.В. |
Участь студентів у Виставці реклами, маркетингу, масмедіа «REX» |
Екскурсія з елементами виконання практичних завдань |
25.09.2019 |
Євтушенко Н.О. Есмаханова А.У. |
Презентація на тему: «Сканування корпоративної культури. Професійна етика і поведінка співробітників офісу» |
Семінар-обговорення доповідей |
10.10.2019 |
Євтушенко Н.О. Виноградова О.В. |
Міжнародний день маркетолога Презентації доповідей |
Івент-семінар |
25.10.2019 |
Євтушенко Н.О. Виноградова О.В. |
Протистояння брендів, як метод ефективної реклами. |
Семінар-дискусія |
07.11.2019 |
Євтушенко Н.О. Виноградова О.В. Есмаханова А.У. |
Тренінг: «Оцінка потреби афіліації у студентів-маркетологів» |
Тренінг |
21.11.2019 |
Євтушенко Н.О. Виноградова О.В. |
Участь у науковій конференції ДУТ «СВІТ ІНФОРМАЦІЇ ТА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ» |
Доповіді на конференції |
12.12.2019 |
всі викладачі кафедри маркетингу |
Участь у науковій конференції ДУТ «Телекомунікаційний простір ХХІ сторіччя: ринок, держава, бізнес» |
Доповіді на конференції |
25.12.2019 |
Існування студентського наукового гуртка «ІТ – маркетолог» є необхідним для становлення і розвитку майбутніх фахівців – маркетологів, які удосконалюють і поглиблюють свої знання, знаходять свою наукову стежину. Крім того, протягом реалізації запланованих заходів студенти-гуртківці переймають досвід своїх старших колег та наставників-викладачів, які із задоволенням передають набуті за довгі роки своєї професійної діяльності знання юним колегам для того, щоб у майбутньому останні стали висококваліфікованими фахівцями-маркетологами.