Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

У студентів-першокурсників відбулося перше заняття

10:04, 08-09-2019
 

На першому занятті завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна ознайомила студентів з історією ГУТ і кафедри, структурою університету та інституту менеджменту і підприємництва, викладацьким складом кафедри з інноваційними змінами в системі навчання університету. Також доц. кафедри маркетингу Іртлач Михайло Олександрович докладно розповів про переваги та перспективи спеціальності «Маркетинг» в сучасному ринковому середовищі.

 

Окремо слід відзначити активну участь маркетологів другого курсу в святкуванні Дня Знань, які з власної ініціативи також привітали першокурсників, розповіли про свій успішний досвід навчання і запропонували їм ознайомчу екскурсію університетом.

 

Дорогі першокурсники!  Нехай багаж знань, який ви придбаєте, стане запорукою побудови успішної кар'єри в обраній вами сфері. Бажаємо Вам, щоб навчання в Державному університеті телекомунікацій  запам'яталася вам як час відкриттів, дружби і успіху у всьому!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 742