Маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії.
Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.
За даними Work.ua станом на травень 2019 р. для
- 67.9% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 42 000 грн.
- 26.5% оголошень з зарплатою 42 000 - 82 300 грн,
- 2.7% з зарплатою 82 300 - 122 600 грн.
Конкурентні переваги підготовки бакалаврів з маркетингу у Державному університеті телекомунікацій:
- диплом державного ВНЗ, визнаного світовим товариством у галузі телекомунікацій;
- гарантія працевлаштування (у т.ч. в міжнародних компаніях);
- інноваційний практико-орієнтований зміст навчання;
- високопрофесійні, креативні викладачі;
- отримання сертифікатів відомих компаній в сфері ІТ та маркетингу;
- новітні лабораторії, сучасна матеріально-технічна база;
- якісна англомовна підготовка;
- надання навичок професійної роботи з ІТ-технологіями, кібербезпеки, ведення бізнесу, електронного документообігу, саморозвитку та роботи в команді;
- повне забезпечення електронними ресурсами всіх навчальних дисциплін;
- яскраве насичене студентське життя;
- низька вартість контракту (більш ніж на 10 тис.грн. нижче ніж у інших ВНЗ).