Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Підтвердження високої якості підготовки магістрів з маркетингу: підсумки акредитації спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього рівня «Магістр» у Державному університеті телекомунікацій

12:31, 21-06-2019

Протягом 19-21 червня 2019 року згідно до Наказу № 877ос Міністерства освіти і науки України у Державному університеті телекомунікацій проходила процедура акредитаційної експертизи освітньо-професійної програми «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг» за другим (магістерським) освітнім рівнем.

Експертна комісія Міністерства освіти і науки України у складі голови  д.е.н., професора Дайновського Ю. А. – завідувача кафедри маркетингу Львівського торговельно-економічного університету та члена комісії д.е.н., доцента Лишенко М. О. – завідувача кафедри статистики, аналізу господарської діяльності та маркетингу Сумського національного аграрного університету ретельно перевірила рівень підготовки маркетологів у Державному університеті телекомунікацій.

Було здійснено вибіркову перевірку ректорських контрольних робіт, проведену в передакредитаційний період, та проведено комплексні контрольні роботи з магістрами з маркетингу з метою оцінки рівня та якості надання освітніх послуг.

Високу оцінку було надано експертною комісією якісному рівню навчально-методичного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу магістрів з маркетингу.

 

 
 

Шановні експерти відвідали кафедри, які приймають участь у підготовці маркетологів, ознайомилися з потужною матеріально-технічною базою ДУТ – спеціалізованими лабораторіями: «Центр мовної підготовки», «Інтерактивних технологій навчання», «Навчально-науковий Центр технологій Hewlett Packard», «Супутникові технології EUTELSAT», «Побудова Інформаційних мереж на обладнанні Juniper», «Академія Сisco», «Кіберполігон», «Навчально-тренувальна фірма», «Маркетингових досліджень», «Соціально-економічної діагностики», «Віртуальний офіс» та іншими. Завідувачі відповідних кафедр розповіли про можливості студентів-маркетологів набувати відповідні практичні навички та вміння та отримувати під час навчання міжнародні сертифікати для підвищення своєї конкурентоспроможності на ринку праці.

 
 
 
 

Високо оцінили експерти і сучасну навчальну Лабораторію маркетингових досліджень, яку обладнано сучасними комп’ютерами, проектором та дошками, що дає можливість застосування під час навчання спеціальних маркетингових програмних продуктів, сучасних мультимедійних засобів і Інтернет.

 

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова розповіла про конкурентні переваги Державного університету телекомунікацій, які забезпечує впроваджений у навчальний процес інноваційний зміст навчання, який висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять нашим студентам вже з першого курсу відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 605