Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Заключне засідання гуртка «ІТ-маркетолог» у 2018-2019 навчальному році

19:06, 12-06-2019

6 червня відбулося заключне в цьому навчальному році засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Заключною темою було: «Успішні люди в ІТ-маркетингу». В обговоренні теми приймали участь керівник наукового гуртка к.е.н. доцент кафедри Н.О. Євтушенко, завідувач кафедри Виноградова О.В., к.е.н. доцент кафедри Плахотнікова Л.О. та студенти груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Першим виступав Поліщук Назар – студент групи МРД-11. Об’єктом його дослідження став Андрій Федорів та його незалежне маркетингове агентство «Fedoriv». Було досліджено шлях до успіху компанії: від створення креативної реклами для різних вітчизняних підприємств до формування бюджету у підприємств на міжнародному рівні.

Наступним доповідачем була Саянна Яна з МРД-31 і вона розповіла про Станіслава Стояцького – креативного директора в NGN agency,  компанія якого займається консалтингом в сфері ІТ. За останні декілька років NGN agency довела про необхідність поєднання маркетингу і ІТ, що дозволить телекомунікаційним підприємствам швидше орієнтуватися в запитах споживачів  та допоможе збільшити асортимент послуг в сфері ІТ.
 

Отже, впродовж року найкращі студенти-маркетологи разом з викладачами кафедри маркетингу працювали і досліджували тему маркетингу в сучасному світі.

Конференції, круглі столи,  екскурсії, зустрічі з відомими людьми та події – відкрили Учасникам гуртка, студентам спеціальності «Маркетинг» правила і секрети успіху в маркетингу, що починалося від виконання практичних завдань з теми «Інтернет-маркетинг: пошук маркетингової інформації» у лютому 2019 року до теми «Український молодіжний бренд: сучасний стан та перспективи розвитку» у травні 2019 року. Особливої уваги заслуговує тренінг з практичними завданнями «Email-маркетинг», та зустріч, яка відбулася в Торгово-Промисловій Палаті України. Метою зібрання в такому місці стало питання «Дослідження споживчих потреб споживачів на ринку телекомунікацій України».

І ось закінчився навчальний рік, а отже і робота в цьому році навчально-наукового гуртка «ІТ-маркетолог». В наступному навчальному році гурток відновить свою діяльність з новими учасниками та цікавими подіями.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 379