Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Заключне засідання гуртка «ІТ-маркетолог» у 2018-2019 навчальному році

19:06, 12-06-2019

6 червня відбулося заключне в цьому навчальному році засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Заключною темою було: «Успішні люди в ІТ-маркетингу». В обговоренні теми приймали участь керівник наукового гуртка к.е.н. доцент кафедри Н.О. Євтушенко, завідувач кафедри Виноградова О.В., к.е.н. доцент кафедри Плахотнікова Л.О. та студенти груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Першим виступав Поліщук Назар – студент групи МРД-11. Об’єктом його дослідження став Андрій Федорів та його незалежне маркетингове агентство «Fedoriv». Було досліджено шлях до успіху компанії: від створення креативної реклами для різних вітчизняних підприємств до формування бюджету у підприємств на міжнародному рівні.

Наступним доповідачем була Саянна Яна з МРД-31 і вона розповіла про Станіслава Стояцького – креативного директора в NGN agency,  компанія якого займається консалтингом в сфері ІТ. За останні декілька років NGN agency довела про необхідність поєднання маркетингу і ІТ, що дозволить телекомунікаційним підприємствам швидше орієнтуватися в запитах споживачів  та допоможе збільшити асортимент послуг в сфері ІТ.
 

Отже, впродовж року найкращі студенти-маркетологи разом з викладачами кафедри маркетингу працювали і досліджували тему маркетингу в сучасному світі.

Конференції, круглі столи,  екскурсії, зустрічі з відомими людьми та події – відкрили Учасникам гуртка, студентам спеціальності «Маркетинг» правила і секрети успіху в маркетингу, що починалося від виконання практичних завдань з теми «Інтернет-маркетинг: пошук маркетингової інформації» у лютому 2019 року до теми «Український молодіжний бренд: сучасний стан та перспективи розвитку» у травні 2019 року. Особливої уваги заслуговує тренінг з практичними завданнями «Email-маркетинг», та зустріч, яка відбулася в Торгово-Промисловій Палаті України. Метою зібрання в такому місці стало питання «Дослідження споживчих потреб споживачів на ринку телекомунікацій України».

І ось закінчився навчальний рік, а отже і робота в цьому році навчально-наукового гуртка «ІТ-маркетолог». В наступному навчальному році гурток відновить свою діяльність з новими учасниками та цікавими подіями.

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 470