Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців

14:46, 08-05-2019

Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного напряму «Маркетинг».

Інноваційний підхід до підготовки фахівців з маркетингу висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять студентам відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні, а саме:

  • здатність використовувати сучасний маркетинговий інструментарій для вирішення стратегічних, поточних та оперативних завдань;
  • проведення аналітичних маркетингових досліджень, розробки програм управління товарною, ціновою та комунікаційною політикою, товарорухом.
  • здатність оцінити економічну та маркетингову діяльність підприємства та окремих її складових (економічних та фінансових показників, склад та структуру асортименту товарів та послуг, ефективності цінової та комунікаційної політики, логістики тощо), знайти проблеми та запропонувати і економічно обґрунтовані шляхи їх вирішення.
  • здатність розробляти маркетингову стратегію, програми розвитку підприємств 
  • вміння застосовувати в роботі основні методи маркетингових досліджень та маркетингового аналізу, обробляти і представляти результати проведених досліджень і аналізу;
  • генерація ідей, нестандартних підходів і рішень, творчої діяльності, контруітивного мислення; здатність до формування рекламних звернень, інноваційних маркетингових пропозицій
  • вміння використовувати в роботі програмне забезпечення (як загального профілю, так і спеціалізоване),  навички ведення електронної комерції  та електронного документообігу;
  • здатність до використання інформаційних і комунікаційних технологій, пакетів прикладних програм, економіко-математичних методів та моделей;
  • здатність до інноваційного мислення,  ініціювання, регулювання і стимулювання інноваційної маркетингової діяльності підприємства, розробки та реалізації інноваційних маркетингових проектів; демонструвати розуміння маркетингового забезпечення інноваційної діяльності.

Кафедра маркетингу має договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників–маркетологів, а саме з ТОВ «СП Капрі», ПП «Автопродаж Україна», ТОВ «Інфоліга», ТОВ «Нова Пошта», ТОВ «ДЦ Україна», ТОВ «Інтерфом-Консалтинг», ТОВ ТЦ «Анкомтех», Веб-студією «UpWay», ТОВ «Медіасаппорт», ТОВ «Ламізол», ТОВ «VENCON» та ін.

В рамках цих договорів на базі підприємств проводиться практика для студентів, семінари, практичні курси та зустрічі. Така взаємодія студентів з представниками компаній-партнерів кафедри маркетингу забезпечує підготовку конкурентоспроможних кваліфікованих фахівців-маркетологів, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці.

 

«Маркетолог – це той, хто може знайти для бізнеса відповіді на найголовніші питання: «Хто наш клієнт?» «Де шукати клієнтів?» «Як їм презентувати наш продукт?» «Як переконати купити?» «Як зробити клієнтів постійними покупцями?». Окрім того, саме маркетолог формує ціну продукту, відповідає за його візуальну і текстову презентацію для цільової аудиторії, яку він сам і зібрав. Маркетолог тісно взаємодіє з відділом продажів і з кол-центром, фактично відслідковує весь цикл життя продукту: від створення концепції і виробництва до реклами, продажів і пост-продажного сервісу. Отримати всі ці вміння можна лише на реальній практиці. Тому, робота UDS Consulting з кафедрою дає студентам можливість вдосконалити професійні компетенції, наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів ринку та викликів сьогодення, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній».

Керівник відділу маркетингу UDS Consulting Каци Світлана

 

«Ті, хто професійно займається маркетингом – це люди з сукупністю знань (оволоділи теоретичними основами професії маркетолога), умінь (навчилися застосовувати отримані знання на практиці) і навичок (мають досвід застосування маркетингових рішень), притаманних маркетологу. Методи маркетингової діяльності потребують ґрунтовних знань правил ведення бізнесу, стратегічного мислення, постійної аналітичної роботи. Маркетинг крім спеціальних знань, передбачає практичні навички в різних суміжних сферах, на що слід спрямувати підготовку сучасного фахівця. Сучасна підготовка фахівців з маркетингу на кафедрі, проведення практики на підприємствах сфери, організація зустрічей надає можливість озброїти студентів знаннями теорії та методики маркетингу, проведення маркетингових досліджень, оцінювати ринки, потенційні можливостей та загрози для конкретного підприємства, розробляти програму маркетингової діяльності щодо товарної, цінової, збутової, комунікаційної, зокрема рекламної політики підприємства».

Директор з маркетингу Sales House Adpartner Іртлач Михайло

 

«Саме від маркетолога залежить, наскільки прибутковим буде підприємство на ринку. На кафедрі маркетингу використовується гнучка система підготовки фахівців заснована на практико орієнтованому підході.  Освітньо-професійна програма кафедри враховує вимоги ринку праці, які забезпечуються наданням компетенцій на базі дисциплін, що забезпечують здатність випускника виконувати професійну діяльність на первинній посаді, в управлінській, освітній, медійно-комунікативній, бізнесовій та інших дисциплінарно-професійних полях. Співробітництво веб-студії «UpWay» з кафедрою маркетингу однозначно сприяє кваліфікованої маркетингової підготовки, що вимагає надання майбутнім фахівцям знань, потрібних для дослідження і прогнозування ринку, його можливостей та ризиків для конкретного підприємства, можливості формувати інвестиційно-інноваційну діяльність підприємств телекомунікацій».

Директор веб-студії «UpWay» Яблонський Георгій

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 565