Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності

09:37, 04-05-2019

Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам необхідних теоретичних знань з інноваційних технологій маркетингу та практичних знань застосування новітнього маркетингового інструментарію.

Тому очевидним є застосування самих передових технологій навчання і при вивченні самої дисципліни. Основними завданнями вивчення дисципліни є: дослідження сучасних маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку.  А це – і навички креативних технік латерального зсуву, що передбачають проведення практичних занять у вигляді конкурсів ідей, фестивалю креативу, мозкового штурму.

Вивчення інструментів нейромаркетингу і механізмів їх впливу на споживача передбачає занурення студентів у цікавий світ психодіагнозу і проведення гри «невідоме»-«відоме»-«підсвідоме».

Не залишає байдужим студентів-маркетологів вивчення понять "когнітивні технології", "когнітивно-афективні одиниці", "когнітивні компетентності", "когнітивна карта", "когнітивний дисонанс" у буденному, ринковому і маркетинговому аспектах.

Основні компоненти комплексу когнітивно-афективних одиниць споживачів: компетентності, цілі, цінності, очікування, стратегії кодування інформації, емоційні реакції вивчаються із застосуванням елементів ролевих, імітаційних та ділових ігор.

Приклади використання музики, кольору, шрифту в прямій рекламі студенти мають знайти і презентувати після відвідування магазинів Києва. Прийоми і методики управління просуванням за допомогою вірусного і партизанського маркетингу відпрацьовуються із залученням студентів до профорієнтаційної роботи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 756