Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам необхідних теоретичних знань з інноваційних технологій маркетингу та практичних знань застосування новітнього маркетингового інструментарію.
Тому очевидним є застосування самих передових технологій навчання і при вивченні самої дисципліни. Основними завданнями вивчення дисципліни є: дослідження сучасних маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку. А це – і навички креативних технік латерального зсуву, що передбачають проведення практичних занять у вигляді конкурсів ідей, фестивалю креативу, мозкового штурму.
Вивчення інструментів нейромаркетингу і механізмів їх впливу на споживача передбачає занурення студентів у цікавий світ психодіагнозу і проведення гри «невідоме»-«відоме»-«підсвідоме».
Не залишає байдужим студентів-маркетологів вивчення понять "когнітивні технології", "когнітивно-афективні одиниці", "когнітивні компетентності", "когнітивна карта", "когнітивний дисонанс" у буденному, ринковому і маркетинговому аспектах.
Основні компоненти комплексу когнітивно-афективних одиниць споживачів: компетентності, цілі, цінності, очікування, стратегії кодування інформації, емоційні реакції вивчаються із застосуванням елементів ролевих, імітаційних та ділових ігор.
Приклади використання музики, кольору, шрифту в прямій рекламі студенти мають знайти і презентувати після відвідування магазинів Києва. Прийоми і методики управління просуванням за допомогою вірусного і партизанського маркетингу відпрацьовуються із залученням студентів до профорієнтаційної роботи.