Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності

09:37, 04-05-2019

Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам необхідних теоретичних знань з інноваційних технологій маркетингу та практичних знань застосування новітнього маркетингового інструментарію.

Тому очевидним є застосування самих передових технологій навчання і при вивченні самої дисципліни. Основними завданнями вивчення дисципліни є: дослідження сучасних маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку.  А це – і навички креативних технік латерального зсуву, що передбачають проведення практичних занять у вигляді конкурсів ідей, фестивалю креативу, мозкового штурму.

Вивчення інструментів нейромаркетингу і механізмів їх впливу на споживача передбачає занурення студентів у цікавий світ психодіагнозу і проведення гри «невідоме»-«відоме»-«підсвідоме».

Не залишає байдужим студентів-маркетологів вивчення понять "когнітивні технології", "когнітивно-афективні одиниці", "когнітивні компетентності", "когнітивна карта", "когнітивний дисонанс" у буденному, ринковому і маркетинговому аспектах.

Основні компоненти комплексу когнітивно-афективних одиниць споживачів: компетентності, цілі, цінності, очікування, стратегії кодування інформації, емоційні реакції вивчаються із застосуванням елементів ролевих, імітаційних та ділових ігор.

Приклади використання музики, кольору, шрифту в прямій рекламі студенти мають знайти і презентувати після відвідування магазинів Києва. Прийоми і методики управління просуванням за допомогою вірусного і партизанського маркетингу відпрацьовуються із залученням студентів до профорієнтаційної роботи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 672