Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: український бренд: становище та перспективи

10:42, 26-04-2019

25 квітня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Український бренд: стан та перспективи розвитку». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

В сучасному світі вибір покупця щодо певного товару залежить не тільки від якості і корисності. Велику роль грає бренд і його історія. Ми надаємо перевагу Nike або New Balance тому що ми знаємо, що отримаємо комфортний та якісний продукт. Якщо справа доходить до вибору автомобіля то кількість брендів, серед яких можна вибирати, просто зашкалює. В Україні ситуація в останні роки набирає оберти. Українські бренди не тільки  в попиті серед українців, а й в інших країнах можна спостерігати зацікавленість нашими продуктами.

Учасники нашого гуртка провели дослідження ринку і дізналися всі деталі та особливості українського бренду. Найбільш змістовними були презентації студентки ІІІ-го курсу Саянни Яни на тему: «Ukrainian Gears», студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «GOLDI» та студентки І-го курсу Ковальчук Ірини на тему: «LIKEBYLOOK».

Під кінець засідання усі учасники ознайомились зі станом українського бренду та вияснили, що вітчизняний бренд має всі можливості для виходу на світовий ринок у великих масштабах. Також учасники вияснили, що український бренд кожного року набирає все більше фанатів і має всі шанси увірватися в списки найкращих.

 

Впродовж всього засідання, усі учасники працювали, не покладаючи рук, багато вияснили і не менше дізналися, адже тема для маркетологів була дуже особлива, бо бренд – дитя маркетолога і від роботи маркетолога залежить майбутнє бренду.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 820