25 квітня відбулося засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог", за темою: «Український бренд: стан та перспективи розвитку». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.
В сучасному світі вибір покупця щодо певного товару залежить не тільки від якості і корисності. Велику роль грає бренд і його історія. Ми надаємо перевагу Nike або New Balance тому що ми знаємо, що отримаємо комфортний та якісний продукт. Якщо справа доходить до вибору автомобіля то кількість брендів, серед яких можна вибирати, просто зашкалює. В Україні ситуація в останні роки набирає оберти. Українські бренди не тільки в попиті серед українців, а й в інших країнах можна спостерігати зацікавленість нашими продуктами.
Учасники нашого гуртка провели дослідження ринку і дізналися всі деталі та особливості українського бренду. Найбільш змістовними були презентації студентки ІІІ-го курсу Саянни Яни на тему: «Ukrainian Gears», студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «GOLDI» та студентки І-го курсу Ковальчук Ірини на тему: «LIKEBYLOOK».
Під кінець засідання усі учасники ознайомились зі станом українського бренду та вияснили, що вітчизняний бренд має всі можливості для виходу на світовий ринок у великих масштабах. Також учасники вияснили, що український бренд кожного року набирає все більше фанатів і має всі шанси увірватися в списки найкращих.
Впродовж всього засідання, усі учасники працювали, не покладаючи рук, багато вияснили і не менше дізналися, адже тема для маркетологів була дуже особлива, бо бренд – дитя маркетолога і від роботи маркетолога залежить майбутнє бренду.