Інноваційний підхід до підготовки фахівців з маркетингу висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять нашим студентам відчувати переваги навчання у ДУТ та отримати впевненість у майбутньому працевлаштуванні.
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного напряму «Маркетинг». Даний вид практики є частиною комплексної практики з фаху.
Кафедра маркетингу уклала договори з компаніями, які є потенційними замовниками випускників–маркетологів. Для формування професійної компетенції студентів напряму підготовки “Маркетинг”, викладачами кафедри попередньо було укладено договори з ТОВ «СП Капрі», ПП «Автопродаж Україна», ТОВ «Інфоліга», ТОВ «Нова Пошта», ТОВ «ДЦ Україна», ТОВ «Інтерфом-Консалтинг», ТОВ ТЦ «Анкомтех», Веб-студією «UpWay», ТОВ «Медіасаппорт», ТОВ «Ламізол», ТОВ «VENCON» та ін. Найбільш чисельні групи були на практиці в Веб-студії «UpWay» та ТОВ «Нова Пошта».
Проведення практики студентів в компаніях-партнерах кафедри маркетингу забезпечує підготовку конкурентоспроможних фахівців–маркетологів, які повною мірою відповідатимуть потребам сучасного ринку праці!