Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: інновації в інтерфейсі і логістиці інтернет-магазинів

10:33, 03-04-2019

29 березня відбулося засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’, за темою: «Інновації: що нового буде в інтерфейсі і логістиці інтернет-магазинів завтрашнього дня». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, к.е.н. доцента В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Тисячі покупок різних видів продукції здійснюються саме через інтернет. Найкращими прикладами є «Rozetka» та «OLX». Ще недавно ці торгові мережі продавали лише електроніку, а вже зараз варіативність продукції не знає меж. Купити продукти на святковий стіл, замінити старий телевізор, придбати ліжечко для малечі – лиш сота частина всіх можливих завдань, що їх можуть виконати інтернет-ресурси і це все не виходячи з дому!

Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, як можна поліпшити інтернет-торгівлю. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саянни Яни на тему: «Простота й доступність інтерфейсу – запорука успіху», студентки ІІ-го курсу Бесараб Катерини на тему: «Логістика інтернет-бізнесу», студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Інтернет-магазини майбутнього» та студентки І-го курсу Ковальчук Ірини на тему: «Організація бізнесу в інтернеті. 10 золотих правил».

 
 

Під кінець засідання усі учасники ознайомились з аспектами інтернет-діяльності та особливостями ведення бізнесу, використовуючи віртуальні торгівельні платформи.

Кожен виступ був інформативний і яскравий, а також дуже корисним, адже маркетологи повинні не просто йти нога в ногу з прогресом, а випереджати його та змінювати рух моди й прогресу в потрібному напрямку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 855