29 березня відбулося засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’, за темою: «Інновації: що нового буде в інтерфейсі і логістиці інтернет-магазинів завтрашнього дня». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, к.е.н. доцента В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.
Тисячі покупок різних видів продукції здійснюються саме через інтернет. Найкращими прикладами є «Rozetka» та «OLX». Ще недавно ці торгові мережі продавали лише електроніку, а вже зараз варіативність продукції не знає меж. Купити продукти на святковий стіл, замінити старий телевізор, придбати ліжечко для малечі – лиш сота частина всіх можливих завдань, що їх можуть виконати інтернет-ресурси і це все не виходячи з дому!
Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, як можна поліпшити інтернет-торгівлю. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саянни Яни на тему: «Простота й доступність інтерфейсу – запорука успіху», студентки ІІ-го курсу Бесараб Катерини на тему: «Логістика інтернет-бізнесу», студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Інтернет-магазини майбутнього» та студентки І-го курсу Ковальчук Ірини на тему: «Організація бізнесу в інтернеті. 10 золотих правил».
Під кінець засідання усі учасники ознайомились з аспектами інтернет-діяльності та особливостями ведення бізнесу, використовуючи віртуальні торгівельні платформи.
Кожен виступ був інформативний і яскравий, а також дуже корисним, адже маркетологи повинні не просто йти нога в ногу з прогресом, а випереджати його та змінювати рух моди й прогресу в потрібному напрямку.