Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’: інновації в інтерфейсі і логістиці інтернет-магазинів

10:33, 03-04-2019

29 березня відбулося засідання наукового гуртка ‘’ІТ-маркетолог’’, за темою: «Інновації: що нового буде в інтерфейсі і логістиці інтернет-магазинів завтрашнього дня». Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, к.е.н. доцента В.Г. Дарчук, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Тисячі покупок різних видів продукції здійснюються саме через інтернет. Найкращими прикладами є «Rozetka» та «OLX». Ще недавно ці торгові мережі продавали лише електроніку, а вже зараз варіативність продукції не знає меж. Купити продукти на святковий стіл, замінити старий телевізор, придбати ліжечко для малечі – лиш сота частина всіх можливих завдань, що їх можуть виконати інтернет-ресурси і це все не виходячи з дому!

Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та вияснити, як можна поліпшити інтернет-торгівлю. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саянни Яни на тему: «Простота й доступність інтерфейсу – запорука успіху», студентки ІІ-го курсу Бесараб Катерини на тему: «Логістика інтернет-бізнесу», студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Інтернет-магазини майбутнього» та студентки І-го курсу Ковальчук Ірини на тему: «Організація бізнесу в інтернеті. 10 золотих правил».

 
 

Під кінець засідання усі учасники ознайомились з аспектами інтернет-діяльності та особливостями ведення бізнесу, використовуючи віртуальні торгівельні платформи.

Кожен виступ був інформативний і яскравий, а також дуже корисним, адже маркетологи повинні не просто йти нога в ногу з прогресом, а випереджати його та змінювати рух моди й прогресу в потрібному напрямку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 947