Однією із важливих складових інноваційного підходу є підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а вже з першого курсу. Тому, вже у 1 семестрі у курсі «Маркетинг» студентам надається система знань щодо базових елементів комплексу маркетингу; у 2 семестрі ця дисципліна подовжується розкриттям соціально-етичних особливостей маркетингу. У 1 семестрі також запроваджено вивчення курсу «Сучасні види маркетингу», який розкриває зміст найсучасніших маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку. Навички, отримані під час вивчення цієї дисципліни, розвиваються у другому семестрі під час викладання курсу «Поведінка споживачів».
Минулого тижня під час практичного заняття з дисципліни «Поведінка споживачів» студенти прийняли участь у діловій грі «Хто в домі господар?».
Їм було запропоновано розбитися на 3 групи, в кожної з яких студенти мали розподілити ролі відносно прийняття рішення споживачем щодо купівлі товару та здійснення самої купівлі.
Проявивши прекрасні акторські здібності, студенти із захопленням грали роль старенької бабусі, турботливого дідуся, лінивого батька, братів – всезнайок тощо.
Протягом гри студенти уяснили ключові позиції осіб, що приймають рішення у процесі купівлі товарів:
Це дало змогу зробити висновки - на кого з членів кожної розглянутої родини в першу чергу повинна бути спрямована реклама різних категорій товарів.