Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог»: кастомізація продукту і практика побудови білдера

12:00, 06-03-2019

25 лютого відбулося засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог», за темою: «Кастомізація продукту і практика побудови білдера».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Основою для доповіді стала подія, привячена розвитку бренда та кастомізації продукту: Fedoriv – Father.

FEDORIV - креативне агентство, яке причетне до розробки та просування десятків великих брендів в різних країнах - від рибного магазину EGERSUND SEAFOOD у Польщі та Україні до державної програми розвитку Казахстану до 2050 року. Один з останніх проектів – ребрендинг Ощадбанку, який прагне бути схожим на успішні державні фінансові установи США і Європи – наприклад Bank of America, Monte dei Paschi di Siena – Італія, Berenberg Bank – Німеччина, Barclays – Англія тощо.

Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та ознайомити усіх присутніх з тонкощами обраної теми. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саяни Яни на тему: «Необхідність креативного підходу до кастомізації продукту», студентки ІІ-го курсу Пінчук Ольги на тему: «Білдер – один з найефективніших методів реклами» та студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Ребрендинг, як запорука успіху. Метод Fedoriv».

Під кінець засідання усі учасники ознайомились з сучасними методами кастомізації та креативного покращення продукції і методами  ефективної реклами. Всі знання, що їх отримали майбутні маркетологи, неодмінно були засвоєні і взяті на озброєння, адже чим краще маркетолог, тим більше конкурентна боротьба за його талант.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 916