Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог»: кастомізація продукту і практика побудови білдера

12:00, 06-03-2019

25 лютого відбулося засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог», за темою: «Кастомізація продукту і практика побудови білдера».

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.

Основою для доповіді стала подія, привячена розвитку бренда та кастомізації продукту: Fedoriv – Father.

FEDORIV - креативне агентство, яке причетне до розробки та просування десятків великих брендів в різних країнах - від рибного магазину EGERSUND SEAFOOD у Польщі та Україні до державної програми розвитку Казахстану до 2050 року. Один з останніх проектів – ребрендинг Ощадбанку, який прагне бути схожим на успішні державні фінансові установи США і Європи – наприклад Bank of America, Monte dei Paschi di Siena – Італія, Berenberg Bank – Німеччина, Barclays – Англія тощо.

Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та ознайомити усіх присутніх з тонкощами обраної теми. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саяни Яни на тему: «Необхідність креативного підходу до кастомізації продукту», студентки ІІ-го курсу Пінчук Ольги на тему: «Білдер – один з найефективніших методів реклами» та студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Ребрендинг, як запорука успіху. Метод Fedoriv».

Під кінець засідання усі учасники ознайомились з сучасними методами кастомізації та креативного покращення продукції і методами  ефективної реклами. Всі знання, що їх отримали майбутні маркетологи, неодмінно були засвоєні і взяті на озброєння, адже чим краще маркетолог, тим більше конкурентна боротьба за його талант.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 995