25 лютого відбулося засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог», за темою: «Кастомізація продукту і практика побудови білдера».
Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка к.е.н. доцента кафедри Н.О. Євтушенко, а також студентів груп МРД-11, МРД-21 та МРД-31.
Основою для доповіді стала подія, привячена розвитку бренда та кастомізації продукту: Fedoriv – Father.
FEDORIV - креативне агентство, яке причетне до розробки та просування десятків великих брендів в різних країнах - від рибного магазину EGERSUND SEAFOOD у Польщі та Україні до державної програми розвитку Казахстану до 2050 року. Один з останніх проектів – ребрендинг Ощадбанку, який прагне бути схожим на успішні державні фінансові установи США і Європи – наприклад Bank of America, Monte dei Paschi di Siena – Італія, Berenberg Bank – Німеччина, Barclays – Англія тощо.
Усі учасники мали змогу продемонструвати свої презентації та ознайомити усіх присутніх з тонкощами обраної теми. Найяскравішими були презентації студентки ІІІ-го курсу Саяни Яни на тему: «Необхідність креативного підходу до кастомізації продукту», студентки ІІ-го курсу Пінчук Ольги на тему: «Білдер – один з найефективніших методів реклами» та студента І-го курсу Поліщука Назара на тему: «Ребрендинг, як запорука успіху. Метод Fedoriv».
Під кінець засідання усі учасники ознайомились з сучасними методами кастомізації та креативного покращення продукції і методами ефективної реклами. Всі знання, що їх отримали майбутні маркетологи, неодмінно були засвоєні і взяті на озброєння, адже чим краще маркетолог, тим більше конкурентна боротьба за його талант.