Для майбутнього фахівця дуже важливо розуміти, яким чином відбувається професійна діяльність з обраної спеціальності у реально існуючій компанії, причому - бажано успішній компанії.
Тому було прийнято рішення, що практичні заняття з дисципліни «Інтернет-маркетинг» для студентів-маркетологів 3 курсу групи МРД-31 доцент кафедри маркетингу кандидат економічних наук Іртлач Михайло Олександрович організує як практикум на базі маркетингового відділу компанії «AD PARTNER». Для проведення занять виділено окреме приміщення, обладнане сучасної технікою.
До проведення занять передбачене залучення спеціалістів – працівників компанії, кожному з яких є чим поділитися зі студентами.
Своїми враженнями поділилися наші студенти:
«На першому занятті із «Інтернет маркетингу» ми дізнались багато нового і цікавого. Познайомились з новими термінами та інструментами такими як: кука, CPC, CPM тощо. Зрозуміли суть «Інтернет маркетингу» та його важливу роль в сьогоденні. Все заняття було побудоване на досвіді компанії «AD PARTNER» це дає змогу краще розібратись з поставленими питаннями. Розібрали багато цікавого про використання реклами в Інтернеті як потрібно її подавати, що застосовувати для того, що б вона приносила прибуток. Приємним було й те, як наші педагоги підготувалися до лекції, адже нам окрім гарного облаштування, окремого кабінету, приготували смаколики та чай, що звісно ще більше розташовує до себе і це був правильний «маркетинговий підхід» до нас як слухачів.»
Яна Саянна, студентка гр. МРД-31