Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка «ІТ-МАРКЕТОЛОГ» - розуміння важливості франчайзингу в Україні

10:40, 10-12-2018

4 грудня для студентів спеціальності ‘’Маркетинг’’ викладачі кафедри маркетингу провели засідання наукового гуртка ‘’ІТ -  маркетолог’’, за темою: «Актуальність франчайзингу в Україні та у всьому світі».

 

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, завідувача кафедри Виноградової О.В., викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також студентів груп МРД-11,  МРД-21 та МРД-31.

Основою для доповіді стала подія Другий міжнародний Форум ресторанного і готельного франчайзингу FranchiThink-2018, на якій побували завідуюча кафедри Виноградова О.В., доцент кафедри Євтушенко Н. О. та викладач кафедри Крижко О.В. і розповіли нам про особливості розвитку франчайзингу в Україні.

Яскравою була презентація доцента кафедри Євтушенко Н.О. про актуальність франчайзингу в Україні. Нові можливості для готельно – ресторанного бізнесу, правилість організування франшизи та які плюси вона дає, що потрібно робити маркетологу, щоб укласти угоду про ліцензійне використання бренду з компанією, яка володіє цим брендом – всі ці питання були розглянуті і обговорені в ході засідання. 

 

Після невеличкого інформаційного вступу, студенти групи МРД-11 мали змогу ознайомитися з найбільш успішними франшизами готельного та ресторанного бізнесу, як це влаштовано і чому варто розвивати франчайзинг в Україні.

Під кінець виступу на обличчях студентів не було видно й каплі втоми, а очі горіли вогниками цікавості, з чого можна зробити висновок, що доповідь видалася вдалою й вся інформація була почута і поглинута студентами, які завжди раді покращити себе і збільшити свій запас знань, адже світ розвивається і маємо іти на крок попереду.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 203