Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання наукового гуртка «ІТ-МАРКЕТОЛОГ» - розуміння важливості франчайзингу в Україні

10:40, 10-12-2018

4 грудня для студентів спеціальності ‘’Маркетинг’’ викладачі кафедри маркетингу провели засідання наукового гуртка ‘’ІТ -  маркетолог’’, за темою: «Актуальність франчайзингу в Україні та у всьому світі».

 

Зустріч відбулася за участі керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри Н.О. Євтушенко, завідувача кафедри Виноградової О.В., викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також студентів груп МРД-11,  МРД-21 та МРД-31.

Основою для доповіді стала подія Другий міжнародний Форум ресторанного і готельного франчайзингу FranchiThink-2018, на якій побували завідуюча кафедри Виноградова О.В., доцент кафедри Євтушенко Н. О. та викладач кафедри Крижко О.В. і розповіли нам про особливості розвитку франчайзингу в Україні.

Яскравою була презентація доцента кафедри Євтушенко Н.О. про актуальність франчайзингу в Україні. Нові можливості для готельно – ресторанного бізнесу, правилість організування франшизи та які плюси вона дає, що потрібно робити маркетологу, щоб укласти угоду про ліцензійне використання бренду з компанією, яка володіє цим брендом – всі ці питання були розглянуті і обговорені в ході засідання. 

 

Після невеличкого інформаційного вступу, студенти групи МРД-11 мали змогу ознайомитися з найбільш успішними франшизами готельного та ресторанного бізнесу, як це влаштовано і чому варто розвивати франчайзинг в Україні.

Під кінець виступу на обличчях студентів не було видно й каплі втоми, а очі горіли вогниками цікавості, з чого можна зробити висновок, що доповідь видалася вдалою й вся інформація була почута і поглинута студентами, які завжди раді покращити себе і збільшити свій запас знань, адже світ розвивається і маємо іти на крок попереду.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 935
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ