Маркетолог - один з найважливіших спеціалістів у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, а значить ефективність роботи маркетолога - питання життя та смерті для будь-якої компанії.
Відповідно до реалій сьогодення ректором університету д.т.н., проф. В.Б. Толубком було запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок, відповідно до сучасних вимог роботодавців. Однією з важливих складових інноваційного підходу до підготовки фахівців з маркетингу є підготовка по спеціальності «Маркетинг», яка починається не з третього, а вже з першого курсу.
Так, на першому курсі у 1 семестрі запроваджено вивчення авторського курсу, розробленого на кафедрі маркетингу ДУТ завідувачем кафедри, д.е.н., проф.. Виноградовою О.В. - «Сучасні види маркетингу», який розкриває зміст сучасних маркетингових концепцій та можливостей використання нестандартних (нетрадиційних) підходів до маркетингової діяльності компаній на ринку.
Ця дисципліна розкриває таємниці альтернативного маркетингу. В результаті її вивчення студенти вчаться
Заняття проходять у творчій, креативній атмосфері, з виїздом на практичних заняттях до місць застосування інструментів альтернативного маркетингу.
Вивчення вже на 1 курсі фахових дисциплін пробуджує інтерес до професії, надає розуміння складових майбутньої професії.