Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра маркетингу на другому міжнародному форумі ресторанного і готельного франчайзингу FRANCHITHINK-2018

07:47, 03-12-2018

30 листопада 2018 року представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Крижко О.В. – ст. викладач кафедри маркетингу відвідали Другий міжнародний Форум ресторанного і готельного франчайзингу FranchiThink 2018, який відбувся у КВЦ «Парковий».

Участь у форумі прийняли мережі Marriott International, Premier Hotels & Resort, Reikartz Hotel Group, Ribas Hotels Group, Friday Hostel, The Avocado Show, «Сімейна пекарня», Salateira, Freshline, Pizza Celentano, «Варенична Балувана Галя», COFFELAT, Lviv Croissants, Mr. Grill Hotdogs & Burgers, KIMS, Merry Berry, Donuts Club, GARAGE food&coffee.

Учасники форуму FranchiThink 2018 дізналися  як ефективно масштабувати бізнес за моделлю франчайзингу та мали змогу отримати відповіді на питання:

  • як вибрати надійного партнера – профайлінг під час вибору франчайзі;
  • як масштабувати бізнес від невеликого ресторану до світового бренда;
  • як захистити франшизу;
  • правила вибору правильної локації і приміщення під бізнес;
  • інтернет-маркетинг і просування бізнесу;
  • підводні камені ресторанного франчайзингу, особливості розвитку бізнесу;
  • споживчі переваги в сучасному суспільстві.
 
 

Серед спікерів FranchiThink 2018 були:

  • Ron Simpson, власник The Avocado Show (Нідерланди);
  • Tommi Tervanen, CEO Kotipizza Group (Фінляндія);
  • Олексій Коробкін, старший директор з розвитку Marriott International.

Особливу увагу привернули такі експерти з України як:

  • Олександр Мусатов, експерт в галузі ресторанного консалтингу, співвласник ресторанів True Burger Bar і Hendrick’s Bar;
  • Антон Воронюк, керівник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts, директор з розвитку WebPromo;
  • Мирослава Козачук, співвласник і СЕО компанії Franchise Group.

Провідні представники індустрії поділилися своїми знаннями та досвідом у таких напрямах, як систематизація бізнесу, розвиток на локальному та міжнародному ринках, маркетинг і просування об’єктів, фінанси, HR, управління запасами/закупівлями, IT-рішення і технології в ресторанному та готельному бізнесі.

 
 
 

Отриману інформацію викладачі кафедри маркетингу зможуть використовувати під час викладання навчальних дисциплін та у науковій роботі.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 220
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ