Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра маркетингу на другому міжнародному форумі ресторанного і готельного франчайзингу FRANCHITHINK-2018

07:47, 03-12-2018

30 листопада 2018 року представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Крижко О.В. – ст. викладач кафедри маркетингу відвідали Другий міжнародний Форум ресторанного і готельного франчайзингу FranchiThink 2018, який відбувся у КВЦ «Парковий».

Участь у форумі прийняли мережі Marriott International, Premier Hotels & Resort, Reikartz Hotel Group, Ribas Hotels Group, Friday Hostel, The Avocado Show, «Сімейна пекарня», Salateira, Freshline, Pizza Celentano, «Варенична Балувана Галя», COFFELAT, Lviv Croissants, Mr. Grill Hotdogs & Burgers, KIMS, Merry Berry, Donuts Club, GARAGE food&coffee.

Учасники форуму FranchiThink 2018 дізналися  як ефективно масштабувати бізнес за моделлю франчайзингу та мали змогу отримати відповіді на питання:

  • як вибрати надійного партнера – профайлінг під час вибору франчайзі;
  • як масштабувати бізнес від невеликого ресторану до світового бренда;
  • як захистити франшизу;
  • правила вибору правильної локації і приміщення під бізнес;
  • інтернет-маркетинг і просування бізнесу;
  • підводні камені ресторанного франчайзингу, особливості розвитку бізнесу;
  • споживчі переваги в сучасному суспільстві.
 
 

Серед спікерів FranchiThink 2018 були:

  • Ron Simpson, власник The Avocado Show (Нідерланди);
  • Tommi Tervanen, CEO Kotipizza Group (Фінляндія);
  • Олексій Коробкін, старший директор з розвитку Marriott International.

Особливу увагу привернули такі експерти з України як:

  • Олександр Мусатов, експерт в галузі ресторанного консалтингу, співвласник ресторанів True Burger Bar і Hendrick’s Bar;
  • Антон Воронюк, керівник Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts, директор з розвитку WebPromo;
  • Мирослава Козачук, співвласник і СЕО компанії Franchise Group.

Провідні представники індустрії поділилися своїми знаннями та досвідом у таких напрямах, як систематизація бізнесу, розвиток на локальному та міжнародному ринках, маркетинг і просування об’єктів, фінанси, HR, управління запасами/закупівлями, IT-рішення і технології в ресторанному та готельному бізнесі.

 
 
 

Отриману інформацію викладачі кафедри маркетингу зможуть використовувати під час викладання навчальних дисциплін та у науковій роботі.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 464