Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«Сучасний маркетинг: проблеми та переспективи» – наукові здобутки кафедри маркетингу

11:07, 26-11-2018
 

Кафедрою маркетингу проведено конференцію  «Сучасний маркетинг: проблеми та перспективи». Ця конференція символічно відбулася напередодні двох свят, які є дуже важливими для кафедри. Це  16 листопада -  «День працівників радіо, телебачення і зв'язку». День, у який віддаємо шану професіоналам сфери телекомунікацій,  особливості маркетингової діяльності якої та характеристики ринку телекомунікаційних послуг вивчають наші студенти. 17 листопада – «Міжнародний День студента», який має нагадати, що студентська пора - найкращий час у житті людини, яка робить свої перші самостійні кроки. Це роки, присвячені пошукам істини, творчості, прагненню досконалості, неповторні миті становлення особистості.

 
 

Поєднуючи професійне свято працівників науки, зв'язку і День студента, було проведено конференцію, яка об’єднала і досвідчених фахівців у сфері телекомунікацій, фахівців з маркетингу, менеджменту, підприємництва, і студентів, які лише починають відкривати для себе яскравий світ науки. Присутніх привітав директор Інституту менеджменту та підприємництва, к.т.н. Федюнін Сергій Анатолійович.

Присутні мали змогу послухати виступи студентів на різні теми. Усі студенти відповідально поставились до своїх робіт і зробили все на найвищому рівні. Усі виступи були по-своєму цікаві. Були виступи креативні й інтерактивні, але були і виступи які могли б заохотити публіку, змусити їх дивитися і зацікавитись, про що ж він, той тезис, але доповідачі мало часу приділили цій властивості і все ж, все минуло так як треба.

Виступили наші студенти - маркетологи з дуже цікавими доповідями, які  продемонстрували їхні перші наукові здобутки:

Бесараб Катерина, студентка гр. МРД-21 виступила з доповіддю на тему «Міжнародний досвід використання еко -  технологій у маркетинговій стратегії сучасного підприємства» під керівництвом доцента кафедри маркетингу, к.е.н. Плахотнікової Л.О.

Пінчук Ольга, студентка гр. МРД-21 виступила з доповіддю на тему «Механізм соціальної безпеки як комунікативна функція суспільства» під керівництвом доцента кафедри маркетингу, к.е.н. Плахотнікової Л.О.

Бондаренко Денис студент гр. МРД-11 виступив з доповіддю на тему «Класифікація видів латерального маркетингу» під керівництвом завідувача кафедри маркетингу, д.е.н., проф. Виноградової О.В. 

Мінка Олександра, студентка гр. МРД-21 виступила з доповіддю на тему «Вплив демографічних факторів маркетингового середовища на діяльність українських підприємств» під керівництвом доцента кафедри маркетингу, к.е.н. Плахотнікової Л.О.

Поліщук Назар студент гр. МРД-11 виступив з доповіддю на тему «Брендінг, його особливості і затребуваність в наш час» під керівництвом доцента кафедри маркетингу, к.е.н. Євтушенко Н.О.

На конференції присутні дізналися багато нового, більше здружилися між собою та зі своїми викладачами і керівниками, адже метою таких конференцій є в першу чергу спілкування й обговорення.

Ми навчаємось чомусь новому у інших, а в обмін навчаємо когось тому, що знаємо самі. Для студента, особливо для маркетолога, дуже важливо не просто знати все, а й вміти  розповісти і донести до публіки інформацію так щоб це було зрозуміло, доступно і заохочувало майбутніх споживачів послуг.

Завдяки таким конференціям ми навчаємось володіти своїм страхом виступати перед публікою. Кожен зможе знайти інформацію, та чи кожен зможе донести її до слухача?

Наприкінці завідувач кафедри, д.е.н., проф.  Виноградова О.В. побажала присутнім легкого шляху, нових відкриттів, новацій та звершень,  щоб зерна науки дали добрі сходи у душах врожаєм мудрості та натхнення!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 054