Представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Дрокіна Н.І. – к.е.н., доцент кафедри маркетингу прийняли активну участь у І Міжнародній науково-практичній конференції «Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика», що проводилася 31.10-1.11.18 на базі Львівського торговельно-економічного університету.
У масштабній конференції взяли участь науковці з України, Польщі, Молдови, Латвії, Грузії, Азербайджану та представники Національної туристичної організації, Укркоопспілки, Львівської міської ради.
Шановними учасниками та цікавими гостями конференції були: Іван Ліптуга – Президент Національної туристичної організації, Радник Першого віце-премʼєр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України з питань туризму та курортів; Ліна Остапчук – начальник управління туризму Львівської міської ради; Андрій Москаленко – заступник міського Голови Львова з питань розвитку.
Виноградова Олена Володимирівна виступила на пленарному засіданні модератором напряму «Розвиток туристичних дестинацій України: соціально-культурні, економічні, маркетингові та управлінські аспекти».
Євтушенко Н.О. та Дрокіна Н.І. прийняли участь у секційному засіданні «Розвиток туризму та туристичних дестинацій України: маркетингові, управлінські, фінансово-економічні та нормативно-правові аспекти» під керівництвом д.е.н., професора, завідувача кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Львівського торговельно-економічного університету Б.Мізюка.
В рамках конференції пройшло засідання круглого столу «Мережа знань НТОУ», де обговорювалися питання роботи МЗ та підготовки і перепідготовки кадрів.
Враховуючи те, що будь-яка науково-практична конференція є не тільки можливістю обміну думками й апробуванням своїх теоретичних напрацювань її учасниками, а й прекрасною нагодою для нових знайомств, усі учасники конференції мали можливість для неформального спілкування й отримання незабутніх вражень.
Від імені делегації кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій хотілося б висловити велику подяку голові організаційного комітету науково-практичної конференції - першому проректору Львівського торговельно-економічного університету, д.е.н., професору Барні М.Ю., за цікавий науковий захід та його прекрасну організацію.
Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.