Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь кафедри маркетингу в I Міжнародній науково-практичній конференції в ЛТЕУ

12:11, 20-11-2018

Представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Дрокіна Н.І. – к.е.н., доцент кафедри маркетингу прийняли активну участь у І Міжнародній науково-практичній конференції «Сталий розвиток туризму на засадах партнерства: освіта, наука, практика», що проводилася 31.10-1.11.18 на базі Львівського торговельно-економічного університету.

У масштабній конференції взяли участь науковці з України, Польщі, Молдови, Латвії, Грузії, Азербайджану та представники Національної туристичної організації, Укркоопспілки, Львівської міської ради.

 
 
 

Шановними учасниками та цікавими гостями конференції були: Іван Ліптуга – Президент Національної туристичної організації, Радник Першого віце-премʼєр-міністра – Міністра економічного розвитку і торгівлі України з питань туризму та курортів; Ліна Остапчук – начальник управління туризму Львівської міської ради; Андрій Москаленко – заступник міського Голови Львова з питань розвитку.

Виноградова Олена Володимирівна виступила на пленарному засіданні модератором напряму «Розвиток туристичних дестинацій України: соціально-культурні, економічні, маркетингові та управлінські аспекти».

Євтушенко Н.О. та Дрокіна Н.І. прийняли участь у секційному засіданні «Розвиток туризму та туристичних дестинацій України: маркетингові, управлінські, фінансово-економічні та нормативно-правові аспекти» під керівництвом д.е.н., професора, завідувача кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Львівського торговельно-економічного університету Б.Мізюка.

В рамках конференції пройшло засідання круглого столу «Мережа знань НТОУ», де обговорювалися питання роботи МЗ та підготовки і перепідготовки кадрів.  

Враховуючи те, що будь-яка науково-практична конференція є не тільки можливістю обміну думками й апробуванням своїх теоретичних напрацювань її учасниками, а й прекрасною нагодою для нових знайомств, усі учасники конференції мали можливість для неформального спілкування й отримання незабутніх вражень.

Від імені делегації кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій хотілося б висловити велику подяку голові організаційного комітету науково-практичної конференції - першому проректору Львівського торговельно-економічного університету, д.е.н., професору Барні М.Ю., за цікавий науковий захід та його прекрасну організацію.

Участь у конференції сприяла поширенню наукових зв’язків кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій та споріднених кафедр інших навчальних закладів, збагатила науковий потенціал кафедри у результаті обміну досвідом з інновацій у маркетингу, отримана інформація буде активно застосовуватися у навчальному процесі ДУТ.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 452