26 вересня 2018 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. (куратор МРД-21) відвідали наймасштабнішу подію України у сфері реклами, маркетингу та візуальної індустрії – XXIІ Міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з Міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX».
Сьогодні в Україні працюють понад 1,2 мільйони підприємств — державних та комерційних, вітчизняних та іноземних, середніх та малих, фермерських господарств та заводів-гігантів. Кожне потребує власної унікальної рекламно-маркетингової стратегії та дієвого комплекту засобів просування в межах окресленого бюджету. Задовольнити сучасного споживача непросто, і рекламістам доводиться добряче гріти чуба, аби врахувати усі нюанси. На теренах REX / T-REX 2018 студенти мали можливість ознайомитися з понад 100 учасниками, які презентували інновації з усіх рекламних напрямків: Souvenir, Print, POS, Sing, Craft, Pack, Digital, Art, Photo, Ambient, HandMade.
В якості «таємних відвідувачів» студенти оцінили учасників виставки за трьома такими критеріями:
1) креативність та зручність експозиції,
2) кваліфікація та привітливість персоналу;
3) ознака диференціації організації (відмінність компанії від інших учасників виставки).
По закінченню студенти завітали до спікер-зони, де виступав директор з маркетингу Konica Minolta Ukraine Є. Шиляєв з доповіддю «Цифрова етикетка в Україні. Актуальна ситуація»
З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.