Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Привітання колег кафедри маркетингу з нагоди вступу до докторантури

10:32, 18-09-2018

Колектив кафедри маркетингу щиро вітає колегу – к.е.н., доцента кафедри Дрокіну Ніну Іванівну із зарахуванням до докторантури Державного університету телекомунікацій зі спеціальності 073 «Менеджмент».

Обрана тема дисертації «Механізм управління інтегрованим інтернет-маркетингом підприємств ринку телекомунікаційних послуг України» є безумовна актуальна. Світовий бізнес вже давно використовує Інтернет і, зокрема електронні медіа як платформу для маркетингових комунікацій та можливість покращення відносин з клієнтами. Для багатьох провідних телекомунікаційних компаній додаткові можливості Мережі у поєднанні з інтегрованим маркетингом – найдієвіший інструмент для залучення нових споживачів та найбільш ефективний шлях ведення бізнесу.

Ніна Іванівна має суттєву наукову та практичну базу для написання докторської дисертації. За темою дисертації вже опубліковано понад 20 наукових робіт. Вона має практичний досвід управління громадською організацією, відділом продажів та маркетингу, CRM та SMM, розробки сайтів на базі WordPress. Дрокіна Н.І. – сертифікований спеціаліст Microsoft за напрямами: Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Power BI.

За останні три роки пройшла стажування: 

  • у UDS Consulting. Курс “Microsoft Dynamics CRM Project Manager”; 
  • у Web Challenge з івент та проджект менеджменту.

Сертифікати ALISON -Free Online Learning з курсів: Modern Project Management - Managing the Project Start-up, Scheduling and Budgeting, Diploma in Project Management, Sales Prospecting and Lead Generation, Effective Communication and Sales Techniques, Understanding Your Customers to Drive Sales.

Сертифікат British Council з курсу «Exploring English: Magna Carta». Cthnbasrfn Open2Study з курсу «Management for a Competitive Edge».

Сертифікат edX з курсу «Introduction to Project».

Сертифікат «Faster Insights to Data with Power BI Jump Start»;

Сертифікат курсу англійської мови професійного спілкування у Центрі іноземних мов WorldCenter (рівень - Intermidiate); Сертифікат курсу англійської мови професійного спілкування у GeekBrains «English language. Upper-intermediate».

Сертифікат курсу «Основи мови запитів SQL для аналітиків» від «Data Analysis Systems».

у Центральному інституті післядипломної педагогічної освіти, кваліфікація – «Викладач-тьютор (організатор) дистанційного навчання університетів».

Має високий рівень володіння англійською мовою, іспанською, на начальному рівні – китайської та польської. Зараз вивчає німецьку мову у школі іноземних мов м. Києва "British Insight Science".

Вітаємо Ніну Іванівну із зарахуванням до докторантури Державного університету телекомунікацій та бажаємо успішного втілення всіх творчих і наукових задумів, наснаги в професійному зростанні й у майбутніх наукових пошуках!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 307