Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти–маркетологи отримали сертифікати від компанії «UpWay»

12:07, 07-06-2018

У рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та Веб-студією «UpWay» студенти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. в рамках дисципліни «Електронний бізнес» завершили навчання з практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування».

За результатами курсу, студенти 2 курсу, групи МРД-21 кафедри маркетингу 6 червня 2018 року презентували розроблені на базі WordPress власноруч сайти.

Студентами-маркетологами були презентовані різні типи сайтів та різної тематики, це й інформаційні, сайти-візитки, корпоративні сайти. На презентації студенти продемонстрували отриманні знання в сфері адміністрування сайту: вибору хостингу, домену, теми WordPres, необхідних плагінов та елементів сайту та навички щодо розробки повноцінного сайту «з нуля». Практичний курс дозволив студентам навчитися створювати дизайн логотипів, працювати в сервісами зображень, налаштовувати Google API та встановлювати Google Analytics для відстежування користувачів на сайті.

На презентації сайтів студентів були присутні Директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва Федюнін С.А., Заступник директора ННІМП Ващенко О. П, а також викладачі кафедри маркетингу.

Після презентації своїх робіт, студенти отримали сертифікати про успішне завершення  практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» від веб-студії «UpWay» та цінні подарунки.

Кафедра маркетингу отримала Подяку від компанії «UpWay» за сприяння, високий рівень підготовки та організації проведення практичного курсу "Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування".

Кафедра маркетингу щиро вітає студентів групи МРД-21 з отриманням сертифікатів від «UpWay» про закінчення курсу “Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування”, а також бажає не зупинятися на досягнутому та підкорювати нові вершини!

Фотозвіт

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 721