Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи розпочали навчання з практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» від веб-студії UPWAY

14:29, 01-03-2018

В рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та Веб-студією «UpWay», студенти другого курсу кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. при вивченні дисципліни «Електронний бізнес» розпочали практичний курс «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування».

Сьогодні на лекційному занятті з дисципліни «Електронний бізнес» при вивченні теми «Базові технології та основні принципи функціонування електронної комерції. Розробка та програмування комерційного сайту», студенти 2 курсу отримали знання з теоретичних основ створення та управління web-сайту, класифікації сайтів та їх особливостей, ознайомилися з SCM-системами, провели порівняльну характеристику таких систем управління контентом, як WordPress, Joomla та Drupal, визначили основні елементи різних видів сайтів та підходи до їх розробки та управління.

На практичному заняття, отримали навички щодо вибору оптимальних умов хостингу, визначення та реєстрації доменного імені для свого майбутнього сайту, познайомилися з конструкторами сайтів, такими як GoogleSite, Wix та Ucoz та розпочали роботу над структурою свого майбутнього сайту на базі WordPress за допомогою сервісу Moqups. Для управління контентом, студенти-маркетологи 2-го курсу навчилися роботі в он-лайн сервісі Canva для обробки фотографій та підготовки маркетингових матеріалів. І все це за дві пари!

На наступних практичних заняттях, студенти розроблять власні сайти на базі WordPress, отримають знання щодо технічної та SEO оптимізації сайту та просувати їх у соціальних мережах.

За результатами практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» в рамках дисципліни «Електронний бізнес», студенти-маркетологи продемонструють власні сайти та сторінки у соціальних мережах для його просування, проведуть аналіз відвідування сайту та зроблять оцінку технічної та контентної ефективності сайту. За результатами презентацій сайтів, студенти отримають сертифікати від компанії-партнера кафедри - веб-студії «Up-way».

Все це допоможе майбутньому маркетологу реалізувати свій потенціал, бути у тренді останніх тенденцій та технологій, отримати конкурентні переваги на ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 432