В рамках договору про співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та Веб-студією «UpWay», студенти другого курсу кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. при вивченні дисципліни «Електронний бізнес» розпочали практичний курс «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування».
Сьогодні на лекційному занятті з дисципліни «Електронний бізнес» при вивченні теми «Базові технології та основні принципи функціонування електронної комерції. Розробка та програмування комерційного сайту», студенти 2 курсу отримали знання з теоретичних основ створення та управління web-сайту, класифікації сайтів та їх особливостей, ознайомилися з SCM-системами, провели порівняльну характеристику таких систем управління контентом, як WordPress, Joomla та Drupal, визначили основні елементи різних видів сайтів та підходи до їх розробки та управління.
На практичному заняття, отримали навички щодо вибору оптимальних умов хостингу, визначення та реєстрації доменного імені для свого майбутнього сайту, познайомилися з конструкторами сайтів, такими як GoogleSite, Wix та Ucoz та розпочали роботу над структурою свого майбутнього сайту на базі WordPress за допомогою сервісу Moqups. Для управління контентом, студенти-маркетологи 2-го курсу навчилися роботі в он-лайн сервісі Canva для обробки фотографій та підготовки маркетингових матеріалів. І все це за дві пари!
На наступних практичних заняттях, студенти розроблять власні сайти на базі WordPress, отримають знання щодо технічної та SEO оптимізації сайту та просувати їх у соціальних мережах.
За результатами практичного курсу «Створення корпоративного сайту на базі WordPress та його просування» в рамках дисципліни «Електронний бізнес», студенти-маркетологи продемонструють власні сайти та сторінки у соціальних мережах для його просування, проведуть аналіз відвідування сайту та зроблять оцінку технічної та контентної ефективності сайту. За результатами презентацій сайтів, студенти отримають сертифікати від компанії-партнера кафедри - веб-студії «Up-way».
Все це допоможе майбутньому маркетологу реалізувати свій потенціал, бути у тренді останніх тенденцій та технологій, отримати конкурентні переваги на ринку праці.