Практика студентів є невіддільною частиною навчального процесу, логічним продовженням вивчення навчальних дисциплін та складовою частиною процесу підготовки майбутніх бакалаврів з маркетингу.
З метою формування професійної компетенції студентів-маркетологів особлива увага на профільній кафедрі приділяється підбору баз проходження виробничих практик. Для проходження ознайомчої практики попередньо було укладено договори з ТОВ «Альтіс-Гласс», ТОВ МЦ «Doctor Sam», ТОВ «Тайм Еко», ПАТ «Полтавагаз», ТОВ «Сота Альянс», ПрАТ «Брокбізнес», ПАТ «Укртелеком», ПАТ «Альфа-Банк», ТОВ «Жасмін» та ін.
Ознайомчу практику я проходив на підприємстві з іноземними інвестиціями ТОВ «Альтіс-Гласс», яке в свою чергу входить до складу Альтіс-Холдинг. Дане підприємство орієнтоване на будівельний ринок, а саме виробництво склопакетів та обробки скла на замовлення для різних будівельних об’єктів, зокрема для всім відомого ЦУМ, що знаходиться у самому центрі нашої столиці. Дана компанія працює з 2000 року та успішно себе зарекомендувала на будівельному ринку, саме тому в розвиненні комунікаційної політики не має потреби. Стосовно персоналу та колег, що працюють там, то одразу по приходу на це підприємство я відчув дружню та привітну атмосферу, яка не відпускала мене навіть після вибуття з даного підприємства. Хотілося працювати й надалі в цій компанії та вносити свій вклад у розвиток та просування даного підприємства на ринку, але, на жаль, я був обмежений термінами проходження практики і, захоплений дослідницьким процесом, не помітив як ознайомча практика прийшла до свого завершального терміну.
Студент групи МРД 21 Гапій Олексій