Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Практика - запорука якісної підготовки майбутніх фахівців-маркетологів

10:15, 26-02-2018

Практика студентів є невіддільною частиною навчального процесу, логічним продовженням вивчення  навчальних дисциплін  та складовою частиною процесу підготовки майбутніх бакалаврів з маркетингу.

З метою формування професійної компетенції студентів-маркетологів особлива увага на профільній кафедрі приділяється підбору баз проходження виробничих  практик. Для проходження ознайомчої практики  попередньо було  укладено договори  з  ТОВ «Альтіс-Гласс», ТОВ МЦ «Doctor Sam», ТОВ «Тайм Еко», ПАТ «Полтавагаз», ТОВ «Сота Альянс», ПрАТ «Брокбізнес», ПАТ «Укртелеком», ПАТ «Альфа-Банк», ТОВ «Жасмін»  та ін.

Найкращим підтвердженням вдало проведеної практики є відгуки наших студентів.

Ознайомчу практику я проходив на підприємстві з іноземними інвестиціями ТОВ «Альтіс-Гласс», яке в свою чергу входить до складу Альтіс-Холдинг. Дане підприємство орієнтоване на будівельний ринок, а саме виробництво склопакетів та обробки скла на замовлення для різних будівельних об’єктів, зокрема для всім відомого ЦУМ, що знаходиться у самому центрі нашої столиці. Дана компанія працює з 2000 року та успішно себе зарекомендувала на будівельному ринку, саме тому в розвиненні комунікаційної політики не має потреби. Стосовно персоналу та колег, що працюють там, то одразу по приходу на це підприємство я відчув дружню та привітну атмосферу, яка не відпускала мене навіть після вибуття з даного підприємства. Хотілося працювати й надалі в цій компанії та вносити свій вклад у розвиток та просування даного підприємства на ринку, але, на жаль, я був обмежений термінами проходження практики і, захоплений дослідницьким процесом, не помітив як ознайомча практика прийшла до свого завершального терміну.

Студент групи МРД 21 Гапій Олексій

Бажаємо студентам-маркетологам успішно виконати поставлені перед ними завдання та вчасно здати звіти з практики!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 359