Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Службова нарада колективу кафедри управління інноваційною діяльністю

14:20, 22-12-2014

24 грудня 2014 р. відбудеться засідання кафедри управління інноваційною діяльністю.

Порядок денний засідання:

1. Про персональні результати профорієнтаційної роботи науково-педагогічних працівників кафедри (доповідає Войченко П.А.).

2. Про виконання плану та покращення якості змістового наповнення навчально-методичної роботи за минулий тиждень (повідомлення викладачів).

3. Про стан кураторської роботи (доповідає Глушенкова А.А.,     Сазонова С.В.).

4. Про підсумки зимової сесії (повідомлення викладачів).

5. Про наповнення веб-сторінки кафедри та створення персональних веб-кабінетів викладачів (доповідає Глушенкова А.А.).

6. Про план роботи кафедри на січень та лютий 2015 р. (доповідає Глушенкова А.А.).

7. Про змістове наповнення навчального посібника «Провайдинг інновацій у галузі ТК» (доповідає Гудзь О.Є.).

8. Різне.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 159