Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

«РОЗВИТОК ЗГУРТОВАНОСТІ – ПРОБЛЕМИ ТА ЧИННИКИ УСПІХУ». Комунікативний тренінг зі студентами-першокурсниками

11:37, 24-12-2017

20-21 грудня 2017 року для студентів – першокурсників викладачами кафедри Маркетингу у межах дисципліни «Групова динаміка і комунікації» було організовано комунікативний тренінг за участю відомого практикуючого психолога О.В. Шевченка на тему: «Розвиток згуртованості – проблеми та чинники успіху».

Метою тренінгу було визначити основні проблеми формування групової згуртованості, провести заходи, які сприятимуть підвищенню згуртованості студентської групи.

В основі змісту тренінгу лягли питання щодо вирішення проблем, які близькі і зрозумілі студентам – першокурсникам:

  • як будувати відносини в колективі і протистояти тиску;
  • як зрозуміти іншу людину в ході розмови;
  • як важливо вміти донести свої думки і почуття до співрозмовника;
  • як погоджувати свої дії з іншими і спільно вирішувати поставлені завдання;
  • як уникнути виникнення конфліктної ситуації;
  • як співпрацювати і діяти спільно.

При проведенні тренінгу було враховано специфіку майбутньої спеціальності студентів. Так, для студентів технічних спеціальностей наголос був на особливості роботи у проектних групах – з розробки програмного забезпечення, організації інформаційної безпеки, для студентів – маркетологів пояснювалися особливості групової діяльності при роботі зі споживачами тощо. Комунікація передбачала розвиток навичок партнерського спілкування, а також відкрите обговорення проблем групи. Наводилися конкретні приклади успішної діяльності груп, команд, лідерів у групах та командах. Важливо зазначити, що тренінг пройшов у злагодженій та дружній атмосфері. Студенти активно співпрацювали з тренером-психологом.

Таким чином, тренінг сприяв формуванню комунікативної компетентності студентів, а на її основі - динамічного розвитку групової згуртованості.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 042