Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу очима студентів: ПРАВИЛЬНИЙ КОЛІР В РЕКЛАМІ — ЗАПОРУКА УСПІХУ

13:16, 16-12-2017

СВІТ МАРКЕТИНГУ ОЧИМА СТУДЕНТІВ: ПРАВИЛЬНИЙ КОЛІР В РЕКЛАМІ ЗАПОРУКА УСПІХУ

 

Студентка групи МРД-21 Тарасюк Альона виступила перед студентами-маркетологами з презентацією про важливість вибору кольору в рекламі.

Правильно вибраний колір в рекламі, є важливішим фактором, ніж фактичне формулювання оголошення.

Саме колір і графічне оформлення привертають увагу споживачів і змушують читати ваше оголошення.

Психологи припускають, що колірна гамма, порядку в 60% випадках, визначає прийняття чи відхилення рекламованого продукту або послуги. Кожен колір має різні значення для різних людей і груп. Для рекламних цілей, вкрай важливо, щоб дизайн вашого оголошення був таким, який би звертався до вашої цільової аудиторії.

Червоний

Червоний колір символізує дію, теплоту, владу, агресію, хвилювання, вогонь, кров, кохання, небезпеку, гнів. Це — дуже видимий колір, який буде завжди привертати увагу. Червоний колір буде також стимулювати емоції.

Червоний колір в рекламі дуже хороший для автомобільних продажів, зоомагазинів, магазинів пасти, піцерій, і ресторанів.

Однак, червоний не рекомендується для медичних компаній, тому що він асоціюється з поганим здоров’ям, кров’ю і надзвичайними ситуаціями.

Оранжевий

Оранжевий яскравий і веселий колір. Він покращує розумову ясність, просуває теплоту і щастя.

Даним кольором відображаються товари, призначені для широкого кола людей. Оранжевий колір може допомогти дорогому продукту здаватися більш доступним і посприяти здійсненню купівлі. Оранжевий, стимулятор апетиту — він застосовується в рекламі для магазинів здорового харчування, кафе і ресторанів, танцювальних клубів і барів.

Жовтий

 

Жовтий прекрасний колір для сонячних, щасливих, яскравих, веселих, грайливих, спокійних, і оптимістичних рекламних оголошень. Ідеал для торговців квітами, магазинів солодощів, магазинів іграшок.

Жовтий — перший колір, який бере участь в зорових процесах, він найбільш видимий людському оку. Саме тому жовтий колір захоплює увагу швидше, ніж будь-який інший колір.

За кордоном жовтий колір використовується нарівні з червоним в «застереженнях». Більшість жовтих дорожніх знаків попереджає водіїв про проблеми на дорозі. Це просто ще одна причина, чому жовтий колір захоплює нашу увагу.

Синій

Синій колір змушує людей відчувати себе спокійними, захищеними, мудрими, лояльними. Він допомагає людям впоратися з поточними проблемами і внести розміреність в їхнє життя. Синій колір допомагає підвищити продуктивність.

Синій виразно найпопулярніший колір обох статей — чоловіків і жінок. Він широко застосовується в туристичних агентствах, в салонах масажу, офісах лікарів, аптеках, в компаніях медичних постачальників, готелів.

Фіолетовий

 

Фіолетовий складний, творчий, розкішний і багатий колір. Синюватий відтінок фіолетового кольору уособлює створення таємниці, а також червонуватий відтінок фіолетового кольору є чуттєвим, і творчим. Фіолетовий колір з червоним відтінком приверне більше уваги.

Фіолетовий колір важко сприйнятливий для деяких людей, зокрема чоловіків. Однак він є чудовим вибором уособлення рекламних компаній: для художників, ретельно продуманих ресторанів, магазинів одягу, книгарень, картинних галерей.

Чорний

Чорний символізує владу, престиж, елегантність, стиль, надійність, простоту і витонченість. Чорний колір співвідносять більше відносно чого-небудь, ніж якийсь колір ще. Це — модний колір, який змушує споживачів йти в ногу з новими технологіями. Це — також дуже інформативний колір.

Він застосовується в рекламі музичних компаній і брендових торгових марок, фірм нотаріусів та адвокатів, електронних магазинів, магазинів шин і дисків.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 060