Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Світ маркетингу очима студентів: чому я обрала «МАРКЕТИНГ»

15:00, 09-11-2017

Студенти групи МРД-21 виступили перед першокурсниками-маркетологами з презентаціями про перспективи їхньої майбутньої професії.

САВЕНКО АНАСТАСІЯ розповіла, чому вона обрала для себе шлях маркетолога: «Насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє».

Хто такий маркетолог?

Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші.

А з іншого боку – це СИЛА, ЯКА РУХАЄ, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.

Гарний маркетолог – це ПОРУШНИК СПОКОЮ в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ.

Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, ЯК УСІ. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.

 

Плюси професії:

  • Одна з найбільш затребуваних професій.
  • Дозволяє реалізовувати себе людям творчим, активним.

 

Мінуси професії:

  • В Україні на маркетологів часто покладають багато обов’язків, і якщо вони не можуть впоратися, з них роблять «цапів-відбувайлів»
  • В Україні маркетологів нерідко сприймають як тих, хто витрачає, а не заробляє гроші. Тому маркетологу кожного дня своєю працею потрібно доводити, що підприємство отримує від нього користь.

 

У яких установах може працювати маркетолог?

Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.

 

Якими особистими якостями, повинен володіти маркетолог?

  • Наполегливість, готовність доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег.
  • Бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопроходьцем.
  • Відповідальність.

 

Розвінчаємо декілька найпоширеніших міфів про професію маркетолога

Вивчати споживача в маркетингу не головне. Маркетинг – це в першу чергу створення доданої цінності, за яку споживач готовий платити гроші.

Маркетолог – це не той, хто гребе гроші лопатою. Маркетолог заробляє гроші великою працею. Разом із тим у маркетолога ОДИН ІЗ НАЙВИЩИХ РІВНІВ ЗАДОВОЛЕНОСТІ своєю працею, адже він може прямо впливати на результат. Тим, для кого процес важливіший результату, маркетинг буде нецікавий.

 

Перспективи професії

Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використовувати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері в вищу управлінську ланку. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.

Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть, якщо кар’єра маркетолога виявилася невдалою, ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 10 841