Студенти групи МРД-21 виступили перед першокурсниками-маркетологами з презентаціями про перспективи їхньої майбутньої професії.
САВЕНКО АНАСТАСІЯ розповіла, чому вона обрала для себе шлях маркетолога: «Насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє».
Хто такий маркетолог?
Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші.
А з іншого боку – це СИЛА, ЯКА РУХАЄ, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.
Гарний маркетолог – це ПОРУШНИК СПОКОЮ в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ.
Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, ЯК УСІ. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.
Плюси професії:
Мінуси професії:
У яких установах може працювати маркетолог?
Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.
Якими особистими якостями, повинен володіти маркетолог?
Розвінчаємо декілька найпоширеніших міфів про професію маркетолога
Вивчати споживача в маркетингу не головне. Маркетинг – це в першу чергу створення доданої цінності, за яку споживач готовий платити гроші.
Маркетолог – це не той, хто гребе гроші лопатою. Маркетолог заробляє гроші великою працею. Разом із тим у маркетолога ОДИН ІЗ НАЙВИЩИХ РІВНІВ ЗАДОВОЛЕНОСТІ своєю працею, адже він може прямо впливати на результат. Тим, для кого процес важливіший результату, маркетинг буде нецікавий.
Перспективи професії
Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використовувати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері в вищу управлінську ланку. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.
Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть, якщо кар’єра маркетолога виявилася невдалою, ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.