Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ВІДЧУТИ ЗНАЧИМІСТЬ ОБРАНОЇ ПРОФЕСІЇ - УРОЧИСТІ ЗБОРИ НА ЧЕСТЬ СВЯТКУВАННЯ ДНЯ МАРКЕТОЛОГА

08:58, 02-11-2017

26 жовтня  відбулися урочистості  з нагоди професійного  свята  День маркетолога - представників однієї з найбільш популярних і найкреативних професій! В нашому університеті цей день відзначається вже другий раз. Це гарна можливість всій великій сім’ї маркетологів зібратися  разом та показати  не лише власні таланти, але й інтелектуальні та творчі здібності, без яких неможливо стати гарним маркетологом.

Те, що маркетинг є актуальним для будь-якого виду, будь-якої сфери діяльності, переконливо довів виступ ректора Державного університету телекомунікацій Толубко Володимира Борисовича. Він підкреслив міжгалузевий характер сучасних наукових досліджень і необхідність їх економічної підтримки, зокрема знаннями в галузі маркетингу.  

 

День маркетолога – професійне свято працівників сфери ринкової економіки. Люди цієї професії є генератором розвитку економічної структури України, тому вони стали невід’ємною частиною штату співробітників будь-якої компанії. Маркетологи аналізують сектори ринку, його попит, пропозицію та конкуренцію, тому їхніми головними якостями є аналітичний склад розуму, розвинена уява та комунікабельність. Всі ці якості студенти отримують та розвивають як у межах навчального плану з маркетингу, так і під час різноманітних заходів, які проводяться на рівні університету, інституту, кафедри.  

Серед гостей свята були присутні  керівники Навчально-наукового інституту менеджменту і підприємництва. Директор ННІМП Федюнін Сергій Анатолійович підкреслив значимість  інноваційних перетворень у освітньому процесі ДУТ, важливість зв’язку з реальними проблемами сьогодення, необхідність йти в ногу з часом.

На сьогоднішній день у студента є безліч можливостей проявляти себе і вдосконалювати свої знання. Якщо студент буде отримувати практичні знання в навчальній аудиторії, розширювати горизонти, беручи участь у спеціальних заходах, активно проходити практику, подавати проекти на професійні конкурси, намагаючись перекласти вивчену теорію на практику - поза сумнівом від цього виграють всі. Роботодавці отримають більше підготовленого в роботі співробітника, галузь буде розвиватися завдяки більш професійним кадрам, університет буде випускати більше компетентних фахівців, а студенти зможуть претендувати на хороше працевлаштування після закінчення університету.

Значимість майбутньої професії підкреслив директор з маркетингу компанії Медіасаппорт, відомий фахівець з Інтернет-маркетингу, Людина року - 2013, який був у витоків  Укрнет; каналу і сайту UBR, інтернет cell house Digital Design; доцент кафедри маркетингу Іртлач Михайло Олександрович.

Студенти маркетологи підготували та представили конкурсні  презентації за тематикою «Маркетинг навколо нас».

Цього року було започатковано церемонію  нагородження найкращих студентів за різними номінаціями.

Компетентне журі у складі викладачів кафедри маркетингу за підсумками минулого навчального року визначило переможців за номінаціями, які є суттєвими для майбутніх фахівців з маркетингу:  

  • У номінації «Super Star» - Єрмак Юлія Сергіївна (МРД 21)

  • У номінації «Видатний інтелект» - Гапій Олексій Андрійович (МРД 21)

  • У номінації «Завидна цілеспрямованість» - Остяк Інна Олексіївна (МРД 21)

  • У номінації «Обранець фортуни» - Коваленко Андрій Миколайович (МРД 21)

  • У номінації «Справжній сюрприз»  - Ботнар Ярослав Валерійович (МРД 21)

  • У номінації «Міс Антістрес» - Савенко Анастасія Вікторівна (МРД 21)

  • У номінації «Зразкова відповідальність» - Саянна Яна Юріївна (МРД 21)

  • У номінації «Сила художнього слова»  - Корнійчук Валентин Євгенович (МРД 21)

Переможців у номінаціях та найактивніших учасників свята було нагороджено знаковими сувенірами – блокнотами з емблемою кафедри та солодкими призами.

Кожен з присутніх на святі студентів є  яскравою, креативною індивідуальністю. Це підтвердив приголомшений виступ наших  першокурсників-маркетологів під час проведення «Візитки першокурсника». І яскрава талановита зірочка, студентка гр.МРД-21 Єрмак Юлія чудовим співом закрила офіційну частину свята.

А потім – був смачний святковий торт з тематичним малюнком.   маркетолога.  

Щиро дякуємо всім присутнім і чекаємо на зустріч наступного року.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 632