Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Кафедра маркетингу успішно презентувала зміст навчальних дисциплін

15:44, 22-09-2017

19 вересня 2017 року викладачі кафедри маркетингу під керівництвом доктора економічних наук, професора, академіка Академії економічних наук України Виноградової Олени Володимирівни презентували зміст навчальних дисциплін, що викладаються у 2017-2018 навчальному році.

Заслуховування викладачів проводив ректор Державного університету телекомунікацій – доктор технічних наук, професор, заслужений працівник народної освіти України Толубко Володимир Борисович та проректор університету з науково-педагогічної роботи – доктор технічних наук, професор Беркман Любов Наумівна.

За результатами проведеної перевірки змісту навчальних дисциплін кафедри маркетингу відзначено, що:

  1. Змістовне теоретичне і практичне наповнення дисциплін кафедри маркетингу спрямовано на реалізацію вимог роботодавців, які представлені фірмами-партнерами кафедри маркетингу – «UDS CONSULTING», «МЕДІАСАППОРТ» та телекомунікаційними компаніями-партнерами нашого університету «Київстар», «Укртелеком», «Vodafone Україна» тощо, з урахуванням особливостей маркетингової діяльності у сфері телекомунікацій.
  2. Викладання дисциплін забезпечено навчально-методичними матеріалами згідно вимог Міністерства освіти і науки України.
  3. Проведення занять відбувається з застосуванням оригінального програмного забезпечення (на базі лабораторії маркетингових досліджень) та сучасного інформаційного забезпечення.

Особисто ректор Толубко Володимир Борисович відзначив завідувача кафедри маркетингу Виноградову Олену Володимирівну за високий професіоналізм та вагомий внесок у динамічний розвиток кафедри, за вміння сформувати перелік дисциплін для вивчення студентами ДУТ, що є актуальними та ключовими при формуванні релевантних компетенцій на ринку та відповідають сучасній концептуальній парадигмі викладання та практичному спрямуванню навчання.

Колектив кафедри маркетингу щиро вдячний Виноградовій О.В. за активне сприяння та висококваліфіковану підтримку при підготовці змісту навчальних дисциплін, що забезпечили успішне заслуховування кожного викладача.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 689