Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи відвідали міжнародну виставку реклами «REX»

12:15, 21-09-2017

20 вересня 2017 року студенти першого та другого курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача Крижко О.В. та к.е.н., доцента Наторіної А.О. (куратор МРД-11) відвідали наймасштабнішу подію України у сфері реклами, маркетингу та візуальної індустрії – XXI міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX».

Студенти мали можливість ознайомитися та протестувати ефективне рішення для будь-якого івенту, а саме – інтерактивний кінотеатр, де за допомогою системи проекторів зображення виводиться на екран-купол з оглядом 360 градусів.

Неймовірно вразив майбутніх маркетологів унікальний IT-інструмент для рекламних комунікацій «Live Portrait» від РА «АДВЕРТ» – інноваційна технологія, що розпізнає зображення та активує відеоконтент.

Привернули увагу студентів друкарня «Вольф», що презентувала абсолютно новий, інноваційний вид паперу «Butterfly», а також вивіски із застосуванням технології програмованих SMART-діодів на стенді «Reklama Garant».

Не залишилися поза увагою студентів-маркетологів стенди з інтерактивним дзеркалом та пластиковими scratch-картами й об’ємними 3D-наклейками.

По закінченню студенти завітали до спікер-зони, де виступав радник президента «Київстар» з IT & Digital – О. Мась – з доповіддю «Як корпораціям потрапити у майбутнє? Розвиток внутрішнього підприємництва і центри інновацій».

З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 931