20 вересня 2017 року студенти першого та другого курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача Крижко О.В. та к.е.н., доцента Наторіної А.О. (куратор МРД-11) відвідали наймасштабнішу подію України у сфері реклами, маркетингу та візуальної індустрії – XXI міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX».
Студенти мали можливість ознайомитися та протестувати ефективне рішення для будь-якого івенту, а саме – інтерактивний кінотеатр, де за допомогою системи проекторів зображення виводиться на екран-купол з оглядом 360 градусів.
Неймовірно вразив майбутніх маркетологів унікальний IT-інструмент для рекламних комунікацій «Live Portrait» від РА «АДВЕРТ» – інноваційна технологія, що розпізнає зображення та активує відеоконтент.
Привернули увагу студентів друкарня «Вольф», що презентувала абсолютно новий, інноваційний вид паперу «Butterfly», а також вивіски із застосуванням технології програмованих SMART-діодів на стенді «Reklama Garant».
Не залишилися поза увагою студентів-маркетологів стенди з інтерактивним дзеркалом та пластиковими scratch-картами й об’ємними 3D-наклейками.
По закінченню студенти завітали до спікер-зони, де виступав радник президента «Київстар» з IT & Digital – О. Мась – з доповіддю «Як корпораціям потрапити у майбутнє? Розвиток внутрішнього підприємництва і центри інновацій».
З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.