Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Студенти-маркетологи відвідали міжнародну виставку реклами «REX»

12:15, 21-09-2017

20 вересня 2017 року студенти першого та другого курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача Крижко О.В. та к.е.н., доцента Наторіної А.О. (куратор МРД-11) відвідали наймасштабнішу подію України у сфері реклами, маркетингу та візуальної індустрії – XXI міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX», що традиційно відбулася одночасно з міжнародною виставкою сучасного друку «T-REX».

Студенти мали можливість ознайомитися та протестувати ефективне рішення для будь-якого івенту, а саме – інтерактивний кінотеатр, де за допомогою системи проекторів зображення виводиться на екран-купол з оглядом 360 градусів.

Неймовірно вразив майбутніх маркетологів унікальний IT-інструмент для рекламних комунікацій «Live Portrait» від РА «АДВЕРТ» – інноваційна технологія, що розпізнає зображення та активує відеоконтент.

Привернули увагу студентів друкарня «Вольф», що презентувала абсолютно новий, інноваційний вид паперу «Butterfly», а також вивіски із застосуванням технології програмованих SMART-діодів на стенді «Reklama Garant».

Не залишилися поза увагою студентів-маркетологів стенди з інтерактивним дзеркалом та пластиковими scratch-картами й об’ємними 3D-наклейками.

По закінченню студенти завітали до спікер-зони, де виступав радник президента «Київстар» з IT & Digital – О. Мась – з доповіддю «Як корпораціям потрапити у майбутнє? Розвиток внутрішнього підприємництва і центри інновацій».

З огляду на високу зацікавленість студентів заходом, кафедра маркетингу продовжуватиме активно залучати їх до участі в аналогічних масштабних проектах у сфері маркетингу.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 798