Потреби підприємств у постійному ретельному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень у завоюванні споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, веденні ефективної організаційно-економічної маркетингової політики, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та при цьому висувають нові вимоги до практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу.
Оновлена навчальна програма підготовки бакалаврів з маркетингу спрямована на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:
Затребуваність професії підтверджується наявністю вакансій з відповідних посад.
Пропонуючи вакансії, роботодавці висувають ряд вимог щодо компетенцій свого персоналу.
При цьому, якщо середня заробітна плата, яку пропонують маркетологам, складає 9 034 грн., то в сфері Інтернет - маркетингу вона може досягати 125 тис. грн.
Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців, готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!