Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

СТУДЕНТАМ-МАРКЕТОЛОГАМ ДУТ – САМУ ПЕРЕДОВУ СИСТЕМУ НАВЧАННЯ

22:53, 15-06-2017

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В. провела зустріч за студентами – маркетологами першого та другого курсів навчання. Під час бесіди зі студентами було акцентовано увагу на інноваційному баченні стратегії розвитку системи підготовки студентів у ДУТ.

Маркетинг на сучасному етапі — це багатоаспектне поняття, багатопланове явище. Сучасний маркетинг базується на постійному та систематичному аналізі потреб ринку, який дозволяє підприємству розробити ефективні товарні та цінові стратегії, спрямовані на конкретні сегменти споживачів, що, в свою чергу, надає підприємству певних конкурентних переваг. Тож відповідно до реалій сьогодення, нових вимог МОН України було поставлене завдання ректора щодо формування та впровадження в Державному університеті телекомунікацій  самої передової системи навчання, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці, шляхом суттєвого поглиблення практичної складової, посилення мовної підготовки, оволодіння підприємницькими навичками та комунікативними здібностями.

Були визначені ключові напрями реалізації інноваційних підходів в системі навчання в нашому університеті:

1. Сплановано зміни в теоретичній підготовці фахівців:

Діапазон економічних явищ, що впливають на маркетингову діяльність, змінюється залежно від розвитку ринку, виробництва послуг та потреб, і відповідно до цього з’являються нові елементи маркетингу, переглядаються напрями та зміст традиційних методів управління. Тому край актуальним стає формування навчального плану підготовки бакалаврів з маркетингу з врахуванням самих сучасних маркетингових концепцій, що знайшло відображення у змісті відповідних дисциплін: Соціально-відповідальний маркетинг, Сучасні види маркетингу: Neuro-marketing, Social-media marketing, Event-marketing, Viral-marketing, Інтернет-маркетинг.

 

2. Приділена увага посиленню практичної складової навчання:

Завдання сучасного маркетингу зводиться не лише до реалізації вже вироблених послуг, а доповнюється впливом на споживача, на формування його потреб з урахуванням можливостей розширюваного виробництва зі створення нових послуг. Тому практична складова підготовки студентів складає більше 50% усього навчального часу та базується на сучасному програмному забезпеченні маркетингових досліджень і бізнес-аналітики.  

 

3. Створена сучасна навчально-лабораторна база:

На кафедрі маркетингу створено Лабораторію маркетингових досліджень, яка має найсучасніше матеріально-технічне  і програмне забезпечення для надання студентам унікальних вмінь і навичок маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу, а саме: оцінки Інтернет – ринку, моніторингу цін конкурентів для Інтернет-магазинів та їхньої активності у соціальних мережах, створення комерційних сайтів, формування елементів брендбуку, оптимізації контекстної реклами, здійснення пошукової оптимізації, роботи з клієнто-орієнтованими CRM-системами в маркетингу, користування електронними сервісами держзакупівель, тендерів, поставок, складського обліку тощо.

 

4. Налагоджена система видачі сертифікатів:

Наявність міжнародного сертифікату надає нашому випускнику переваги під час працевлаштування на роботу, отримання більш гідної та високооплачуваної посади, а також можливість працевлаштуватися за кордоном. Новим навчальним планом передбачено викладання дисциплін курсової підготовки, за якими планується видача сертифікатів: сертифікату ДУТ після вивчення дисциплін  «Маркетингові дослідження», «Інтернет-маркетинг», «Маркетинг інновацій в галузі телекомунікацій», «Маркетинговий супровід проектів телекомунікаційних  підприємств» та сертифікату від компанії UDS Consulting– партнера виробника програмного продукту після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу».

 

5. Посилена підготовка з англійської мови:

В нашому університеті запроваджено вивчення англійської мови за сучасними методиками підготовки на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі - 3 пари занять на тиждень, на 3-5 курсах – 2 пари занять на тиждень. Це забезпечить вивчення професійної англійської мови на рівні вільного володіння та можливість засвоєння її на рівні міжнародного стандарту В2.

 

6.Розвиток навичок користуватись інструментами і засобами телекомунікацій на побутовому рівні 

На першому курсі для всіх спеціальностей започатковано викладання дисципліни «Застосування інформаційно-телекомунікаційних засобів». Вона є унікальною, подібної дисципліни немає в жодному вищому навчальному закладі. Студенти набудуть навички налаштування роботи комп’ютера та відповідних пристроїв, поглибленого вивчення функціональних можливостей планшетів, мобільних телефонів, смартфонів тощо.

 

7. Можливість навчитися основам пошуку інформації у пошукових системах та електронних бібліотеках.

У сучасному суспільстві вільний доступ о будь-яких джерел інформації відіграє вирішальну роль, тому в ході проведення практичних занять буде надана можливість навчитися основам пошуку інформації у пошукових системах та електронних бібліотеках, застосування на налаштування технології WI-FI.

 

8. Розвиток комунікативних здібностей.

Для уміння успішно працювати в команді компанії, створення власного іміджу, керування саморозвитком вже з першого курсу в навчальний процес впроваджено дисципліни «Ділові комунікації» та «Самоменеджмент». Додатково майбутні маркетологи вивчають дисципліну «Маркетингові комунікації».  

 

9. Розвиток навичок підприємця

На 3-му курсі введено дисципліну «Засади відкриття власного бізнесу», яка надасть знання особливостей підприємницької діяльності в реальному бізнес-середовищі, що є вкрай необхідним для сучасних фахівців. Дисципліна «Електронний бізнес»  надає компетенцій з ІТ-маркетингу.

 

10. Студенти за власним бажанням можуть навчатися в нашому Університеті за програмою підготовки офіцерів запасу та отримати офіцерське звання.

Навчання здійснюється за престижними та високоінтелектуальними спеціальностями: «Організація зв’язку» та «Кібербезпека», які є затребуваними у Збройних Силах України та інших силових структурах.

 

Таким чином, випускник Державного університету телекомунікацій під час професійної діяльності буде здатний практично виконувати обсяг покладених на нього завдань, при цьому вільно володітиме іноземною мовою та буде спроможним встановлювати ефективні ділові контакти з вітчизняними та іноземними партнерами на користь компанії чи власного бізнесу.

Беззаперечно, випускник Державного університету телекомунікацій буде фахово підготовлений краще за випускників усіх інших університетів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 759