Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРЕСТИЖ ПРОФЕСІЇ

15:00, 01-06-2017

Сучасний ринок постійно змінюється і вдосконалюється, і успішно працювати можуть тільки ті компанії, які володіють усіма стратегіями та інструментарієм маркетингової діяльності.

Постійний розвиток і успіх компанії багато в чому залежить від професіоналізму маркетолога і того, наскільки цілеспрямована маркетингова політика. Тому професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних на кадровому ринку.

Основним завданням маркетолога є досягнення компанією максимальних прибутків з врахуванням реальних можливостей.

Саме від маркетолога залежить:

  • яку продукцію компанія розробить і виробить;
  • скільки продадуть на ринку;
  • хто купуватиме цю продукцію.

Програма «Бакалавр з маркетингу» у Державному університеті телекомунікацій готує нове покоління фахівців, які обирають роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі.

Коло обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Це може бути:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку,
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності,
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами.

Картинки по запросу маркетологДля цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп.

Професія маркетолога є затребуваною на ринку праці і займає високі позиції у шкалі середніх заробітних плат:

Роботодавці зацікавлені знайти ініціативних і відповідальних Інтернет-маркетологів з аналітичним мисленням і високими комунікативними здібностями. Серед ТОП вакансій по даним Work.ua – на першому місці  Інтернет-маркетолог з вакансією по заробітній платі 125 тисяч гривен.

Похожее изображениеІнтернет-маркетолог: просуває інтернет-сайти і продукти компанії, займається організацією інтернет-реклами, аналізує і розробляє пропозиції щодо оптимізації діяльності сайту компанії. Відмінною особливістю роботи Інтернет-маркетолога є те, що його діяльність спрямована на оптимізацію Інтернет-торгівлі, а не просто механічне наповнення сайтів або настройку модулів.

У ДУТ створено систему вивчення професійно спрямованих дисциплін вже з першого курсу, що дає можливість студенту вже с початку навчання уявляти, які навички він має опанувати для набуття професійних компетенцій.

Картинки по запросу маркетологДо викладання дисциплін на кафедрі маркетингу залучено фахівців з провідних маркетингових компаній, які є визнаними фахівцями з маркетингової діяльності.

Враховуючи, що на сьогодення однією з вимог успішного працевлаштування є наявність сертифікатів, навчальним планом підготовки бакалаврів з маркетингу передбачене видачу сертифікатів з від компанії «UDS Consulting» після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу», та набуття навичок роботи з CRM – системами - аналітичного інструментарію маркетингу для аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних рішень. 

Зважаючи на євроінтеграційний вектор розвитку суспільства та розуміючи, що знання англійської мови суттєво підвищує професійний рівень підготовки, в університеті передбачено посилену підготовку з англійської мови.

Для сучасного фахівця вкрай необхідним є знання особливостей підприємницької діяльності в реальному бізнес-середовищі, які наші студенти отримують в результаті вивчення дисципліни «Засади відкриття власного бізнесу».

На формування навичок ефективної командної роботи, підвищення узгодженості та згуртованості командних і групових дій, успішних комунікацій в професійному контексті спрямована дисципліна «Самоменеджмент». Це дозволить вже з перших кроків навчання мотивувати студентів-першокурсників на  уміння ефективно працювати у групі та команді, створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, успішно долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій та отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.

Саме у Державному університеті телекомунікацій Ви можете наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, що є запорукою майбутнього успішного працевлаштування.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 554