Сучасний ринок постійно змінюється і вдосконалюється, і успішно працювати можуть тільки ті компанії, які володіють усіма стратегіями та інструментарієм маркетингової діяльності.
Постійний розвиток і успіх компанії багато в чому залежить від професіоналізму маркетолога і того, наскільки цілеспрямована маркетингова політика. Тому професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних на кадровому ринку.
Основним завданням маркетолога є досягнення компанією максимальних прибутків з врахуванням реальних можливостей.
Саме від маркетолога залежить:
Програма «Бакалавр з маркетингу» у Державному університеті телекомунікацій готує нове покоління фахівців, які обирають роботу залежно від власних уподобань:
Коло обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Це може бути:
Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.
Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп.
Професія маркетолога є затребуваною на ринку праці і займає високі позиції у шкалі середніх заробітних плат:
Роботодавці зацікавлені знайти ініціативних і відповідальних Інтернет-маркетологів з аналітичним мисленням і високими комунікативними здібностями. Серед ТОП вакансій по даним Work.ua – на першому місці Інтернет-маркетолог з вакансією по заробітній платі 125 тисяч гривен.
Інтернет-маркетолог: просуває інтернет-сайти і продукти компанії, займається організацією інтернет-реклами, аналізує і розробляє пропозиції щодо оптимізації діяльності сайту компанії. Відмінною особливістю роботи Інтернет-маркетолога є те, що його діяльність спрямована на оптимізацію Інтернет-торгівлі, а не просто механічне наповнення сайтів або настройку модулів.
У ДУТ створено систему вивчення професійно спрямованих дисциплін вже з першого курсу, що дає можливість студенту вже с початку навчання уявляти, які навички він має опанувати для набуття професійних компетенцій.
До викладання дисциплін на кафедрі маркетингу залучено фахівців з провідних маркетингових компаній, які є визнаними фахівцями з маркетингової діяльності.
Враховуючи, що на сьогодення однією з вимог успішного працевлаштування є наявність сертифікатів, навчальним планом підготовки бакалаврів з маркетингу передбачене видачу сертифікатів з від компанії «UDS Consulting» після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу», та набуття навичок роботи з CRM – системами - аналітичного інструментарію маркетингу для аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних рішень.
Зважаючи на євроінтеграційний вектор розвитку суспільства та розуміючи, що знання англійської мови суттєво підвищує професійний рівень підготовки, в університеті передбачено посилену підготовку з англійської мови.
Для сучасного фахівця вкрай необхідним є знання особливостей підприємницької діяльності в реальному бізнес-середовищі, які наші студенти отримують в результаті вивчення дисципліни «Засади відкриття власного бізнесу».
На формування навичок ефективної командної роботи, підвищення узгодженості та згуртованості командних і групових дій, успішних комунікацій в професійному контексті спрямована дисципліна «Самоменеджмент». Це дозволить вже з перших кроків навчання мотивувати студентів-першокурсників на уміння ефективно працювати у групі та команді, створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, успішно долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій та отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.
Саме у Державному університеті телекомунікацій Ви можете наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, що є запорукою майбутнього успішного працевлаштування.