Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ НАШИХ МАРКЕТОЛОГІВ: ПРЕСТИЖ ПРОФЕСІЇ

15:00, 01-06-2017

Сучасний ринок постійно змінюється і вдосконалюється, і успішно працювати можуть тільки ті компанії, які володіють усіма стратегіями та інструментарієм маркетингової діяльності.

Постійний розвиток і успіх компанії багато в чому залежить від професіоналізму маркетолога і того, наскільки цілеспрямована маркетингова політика. Тому професія маркетолога в даний час вважається однією з найпрестижніших і перспективних на кадровому ринку.

Основним завданням маркетолога є досягнення компанією максимальних прибутків з врахуванням реальних можливостей.

Саме від маркетолога залежить:

  • яку продукцію компанія розробить і виробить;
  • скільки продадуть на ринку;
  • хто купуватиме цю продукцію.

Програма «Бакалавр з маркетингу» у Державному університеті телекомунікацій готує нове покоління фахівців, які обирають роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі.

Коло обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Це може бути:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку,
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності,
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами.

Картинки по запросу маркетологДля цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп.

Професія маркетолога є затребуваною на ринку праці і займає високі позиції у шкалі середніх заробітних плат:

Роботодавці зацікавлені знайти ініціативних і відповідальних Інтернет-маркетологів з аналітичним мисленням і високими комунікативними здібностями. Серед ТОП вакансій по даним Work.ua – на першому місці  Інтернет-маркетолог з вакансією по заробітній платі 125 тисяч гривен.

Похожее изображениеІнтернет-маркетолог: просуває інтернет-сайти і продукти компанії, займається організацією інтернет-реклами, аналізує і розробляє пропозиції щодо оптимізації діяльності сайту компанії. Відмінною особливістю роботи Інтернет-маркетолога є те, що його діяльність спрямована на оптимізацію Інтернет-торгівлі, а не просто механічне наповнення сайтів або настройку модулів.

У ДУТ створено систему вивчення професійно спрямованих дисциплін вже з першого курсу, що дає можливість студенту вже с початку навчання уявляти, які навички він має опанувати для набуття професійних компетенцій.

Картинки по запросу маркетологДо викладання дисциплін на кафедрі маркетингу залучено фахівців з провідних маркетингових компаній, які є визнаними фахівцями з маркетингової діяльності.

Враховуючи, що на сьогодення однією з вимог успішного працевлаштування є наявність сертифікатів, навчальним планом підготовки бакалаврів з маркетингу передбачене видачу сертифікатів з від компанії «UDS Consulting» після вивчення курсу «CRM системи в маркетингу», та набуття навичок роботи з CRM – системами - аналітичного інструментарію маркетингу для аналізу інформації з метою прийняття оперативних та стратегічних рішень. 

Зважаючи на євроінтеграційний вектор розвитку суспільства та розуміючи, що знання англійської мови суттєво підвищує професійний рівень підготовки, в університеті передбачено посилену підготовку з англійської мови.

Для сучасного фахівця вкрай необхідним є знання особливостей підприємницької діяльності в реальному бізнес-середовищі, які наші студенти отримують в результаті вивчення дисципліни «Засади відкриття власного бізнесу».

На формування навичок ефективної командної роботи, підвищення узгодженості та згуртованості командних і групових дій, успішних комунікацій в професійному контексті спрямована дисципліна «Самоменеджмент». Це дозволить вже з перших кроків навчання мотивувати студентів-першокурсників на  уміння ефективно працювати у групі та команді, створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, успішно долати стрес, запобігати конфліктних ситуацій та отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.

Саме у Державному університеті телекомунікацій Ви можете наблизитися до світових вимог у фаховій спеціалізації відповідно до запитів роботодавців та викликів сьогодення, що є запорукою майбутнього успішного працевлаштування.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 684