Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Чому я обираю спеціальність маркетинг

12:01, 16-05-2017

Я обрала для себе шлях маркетолога, насамперед, тому що, цей вид діяльності прогресуючий, і тому ця професія ніколи не застаріє.

Хто такий маркетолог?

Справжній Маркетолог – це МОЗОК компанії, який здатен генерувати ідеї, за які споживач готовий платити гроші.

А з іншого боку – це СИЛА, ЯКА РУХАЄ, яка підштовхує компанію зсередини до реалізації, впровадження цих ідей.

  • Гарний маркетолог – це ПОРУШНИК СПОКОЮ в компанії. Він – наполегливий, енергійний, послідовний, ВІДПОВІДАЛЬНИЙ.
  • Поганий маркетолог – інертний, прагне робити, ЯК УСІ. У помилках схильний звинувачувати будь-кого, проте не себе.

Плюси професії:

  • Одна з найбільш затребуваних професій.
  • Дозволяє реалізовувати себе людям творчим, активним.

Мінуси професії:

  • В Україні на маркетологів часто покладають багато обов’язків, і якщо вони не можуть впоратися, з них роблять «цапів-відбувайлів»
  • В Україні маркетологів нерідко сприймають як тих, хто витрачає, а не заробляє гроші. Тому маркетологу кожного дня своєю працею потрібно доводити, що підприємство отримує від нього користь.

У яких установах може працювати маркетолог?

Сьогодні робота для маркетолога є на будь-якому підприємстві, де працює хоча б десять осіб. Крім того, маркетинг для багатьох стає стартом для власного успішного бізнесу.

Якими особистими якостями, повинен володіти маркетолог?

  • Наполегливість, готовність доводити і впроваджувати ідеї всупереч спротиву більш інертних колег.
  • Бажання створювати щось нове, цікаве, бути першопроходьцем.
  • Відповідальність.

Прямими обов’язками маркетолога є:

  • Збір та аналіз даних про смакові переваги покупців. Даний процес проводиться за допомогою аналізу продажів з торгових точок або ж шляхом маркетингових досліджень.
  • Збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит.
  • Проведення маркетингових досліджень. Для цього наймають інтерв’юерів, які прямо спілкуються із споживачами.
  • Моніторинг галузі, в якій знаходиться просувний товар. Це аналіз переваг і недоліків конкурентних марок.
  • Просування продукції. Розробка концепції та рекомендацій, які теоретично зможуть допомогти у підвищенні продажів.
  • Внесення даних в програму, яка проведе ретельний аналіз і піднесе результат у вигляді зручного графіка.
  • Складання звітів та презентація рекомендацій по просуванню начальству.

Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава. Адже крім складною і кропіткою аналітичній частині, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

Перспективи професії

Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використовувати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері в вища управлінська ланка. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.

Однією з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть при невдалої кар’єрі маркетолога ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.

Студентка групи МРД-11 Савенко Анастасія

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 43 440