Доцент кафедри маркетингу Дарчук Вероніка Геннадіївна 25 квітня 2017 року в аудиторії № 417 провела відкриту лекцію з дисципліни «Маркетингові комунікації» на тему: «Стимулювання збуту, як форма просування продукту».
На лекції були присутні студенти групи МРД-11 Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва та викладачі кафедри маркетингу: зав. кафедрою д.е.н., професор Виноградова О.В., доцент, к.е.н. Євтушенко Н.О., доцент, к.е.н. Плахотнікова Л.О., к.е.н. Дрокіна Н.І., старший викладач Крижко О.В.
Присутні відмітили, що Дарчук В.Г. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, а використання наочного матеріалу значно підвищило засвоєння поданого матеріалу студентами та доповнило структуру лекції. Дарчук В.Г. продемонструвала особливу організацію взаємодії студентів і викладача, яка носить назву «ділового спілкування», або дидактичного спілкування викладача і студентів, яке було детерміноване метою, змістом, методами і формами роботи.
Так, викладач звернула увагу присутніх на основні заходи стимулювання збуту та типи цільових ринків, провела аналіз збутових витрат та надала характеристику типів вертикальних маркетингових систем. Слід відзначити, як найголовнішу, особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану, тобто компетентнісну основу змісту. Він повністю побудований у відповідності до вимог сьогодення.
Загалом, структура побудови лекції проведена на належному теоретичному та науково-методичному рівні, відповідає вимогам вищої школи.