Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкрита лекція кафедри на тему: «Стимулювання збуту, як форма просування продукту»

11:42, 03-05-2017

Доцент кафедри маркетингу Дарчук Вероніка Геннадіївна 25 квітня 2017 року в аудиторії № 417 провела відкриту лекцію з дисципліни «Маркетингові комунікації» на тему: «Стимулювання збуту, як форма просування продукту».

На лекції були присутні студенти групи МРД-11 Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва та викладачі кафедри маркетингу:  зав. кафедрою д.е.н., професор Виноградова О.В., доцент, к.е.н. Євтушенко Н.О., доцент, к.е.н. Плахотнікова Л.О., к.е.н. Дрокіна Н.І., старший викладач Крижко О.В.

Присутні відмітили, що Дарчук В.Г. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, а використання наочного матеріалу значно підвищило засвоєння поданого матеріалу студентами та доповнило структуру лекції.  Дарчук В.Г. продемонструвала особливу організацію взаємодії студентів і викладача, яка носить назву «ділового спілкування», або дидактичного спілкування викладача і студентів, яке було детерміноване метою, змістом, методами і формами роботи.

Так, викладач звернула увагу присутніх на основні заходи стимулювання збуту та типи цільових ринків, провела аналіз збутових витрат та надала характеристику типів вертикальних маркетингових систем.  Слід відзначити, як найголовнішу, особливість прочитаної лекції, її практично-орієнтовану, тобто компетентнісну основу змісту. Він повністю побудований у відповідності до вимог сьогодення.

Загалом, структура побудови лекції проведена на належному теоретичному та науково-методичному рівні, відповідає вимогам вищої школи.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 509