Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відбулося чергове засідання наукового гуртка «IT-Маркетолог»

14:58, 28-04-2017

26 квітня 2017 року на кафедрі Маркетингу відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог».

 

Зустріч відбулася за участі директора Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва С.А. Федюніна, керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри маркетингу Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також наукового студентського активу.

У ході засідання особливу увагу було приділено перспективним напрямкам науково-дослідної роботи гуртка «ІТ-маркетолог» згідно затвердженого плану роботи на 2016-2017 н.р.:

  1. Різні бренди, різні цільові аудиторії, різні проекти - одна CRM стратегія.
  2. Нестандартне використання стандартних PR інструментів.

Студентами були  представлені презентаційні роботи за окремими темами, але в межах затверджених напрямків:

  • Єрмак Юлія МРД-11 «Глобальні технологічні тренди: до чого готуватися маркетологу».
  • Савенко Анастасія та Остяк Інна МРД-11 «Особливості використання різних брендів».
  • Саянна Яна МРД-11 «Офіс майбутнього за версією Microsoft».
  • Коваленко Андрій МРД-11 «Як заснувати та розширювати бізнес?».
  • Побережна Світлана МРД-11 «Чому я обрала спеціальність Маркетинг».

 

У процесі вирішення дискусійних питань студенти доводили, що сьогодні бренди відіграють важливу роль та є найціннішим активом як для окремих компаній, так і для національної економіки. Студентами була визначена актуальність брендів як втілення сукупності цінностей пов’язаних з кожним аспектом взаємовідносин компанії та клієнтами. Уміння створювати, підтримувати, захищати, посилювати і розширяти межі існування бренду потребує постійного цілеспрямованого управління з використанням стандартних PR інструментів в нестандартних обставинах.

 

Результати досліджень гуртка «ІТ-маркетолог» було рекомендовано впроваджувати у навчальний процес таких дисциплін як «Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетинг (за видами)», «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий менеджмент (Управління продажами і брендами)», «Стратегічний маркетинг», а також практичну діяльність підприємств та організацій у процесі проходження виробничої практики.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 609