26 квітня 2017 року на кафедрі Маркетингу відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог».
Зустріч відбулася за участі директора Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва С.А. Федюніна, керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри маркетингу Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також наукового студентського активу.
У ході засідання особливу увагу було приділено перспективним напрямкам науково-дослідної роботи гуртка «ІТ-маркетолог» згідно затвердженого плану роботи на 2016-2017 н.р.:
Студентами були представлені презентаційні роботи за окремими темами, але в межах затверджених напрямків:
У процесі вирішення дискусійних питань студенти доводили, що сьогодні бренди відіграють важливу роль та є найціннішим активом як для окремих компаній, так і для національної економіки. Студентами була визначена актуальність брендів як втілення сукупності цінностей пов’язаних з кожним аспектом взаємовідносин компанії та клієнтами. Уміння створювати, підтримувати, захищати, посилювати і розширяти межі існування бренду потребує постійного цілеспрямованого управління з використанням стандартних PR інструментів в нестандартних обставинах.
Результати досліджень гуртка «ІТ-маркетолог» було рекомендовано впроваджувати у навчальний процес таких дисциплін як «Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетинг (за видами)», «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий менеджмент (Управління продажами і брендами)», «Стратегічний маркетинг», а також практичну діяльність підприємств та організацій у процесі проходження виробничої практики.