Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відбулося чергове засідання наукового гуртка «IT-Маркетолог»

14:58, 28-04-2017

26 квітня 2017 року на кафедрі Маркетингу відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка «ІТ-маркетолог».

 

Зустріч відбулася за участі директора Навчально-наукового інституту Менеджменту та підприємництва С.А. Федюніна, керівника студентського наукового гуртка доцента кафедри маркетингу Н.О. Євтушенко, викладачів кафедри маркетингу: доцента Л.О. Плахотнікової та старшого викладача О.В. Крижко, а також наукового студентського активу.

У ході засідання особливу увагу було приділено перспективним напрямкам науково-дослідної роботи гуртка «ІТ-маркетолог» згідно затвердженого плану роботи на 2016-2017 н.р.:

  1. Різні бренди, різні цільові аудиторії, різні проекти - одна CRM стратегія.
  2. Нестандартне використання стандартних PR інструментів.

Студентами були  представлені презентаційні роботи за окремими темами, але в межах затверджених напрямків:

  • Єрмак Юлія МРД-11 «Глобальні технологічні тренди: до чого готуватися маркетологу».
  • Савенко Анастасія та Остяк Інна МРД-11 «Особливості використання різних брендів».
  • Саянна Яна МРД-11 «Офіс майбутнього за версією Microsoft».
  • Коваленко Андрій МРД-11 «Як заснувати та розширювати бізнес?».
  • Побережна Світлана МРД-11 «Чому я обрала спеціальність Маркетинг».

 

У процесі вирішення дискусійних питань студенти доводили, що сьогодні бренди відіграють важливу роль та є найціннішим активом як для окремих компаній, так і для національної економіки. Студентами була визначена актуальність брендів як втілення сукупності цінностей пов’язаних з кожним аспектом взаємовідносин компанії та клієнтами. Уміння створювати, підтримувати, захищати, посилювати і розширяти межі існування бренду потребує постійного цілеспрямованого управління з використанням стандартних PR інструментів в нестандартних обставинах.

 

Результати досліджень гуртка «ІТ-маркетолог» було рекомендовано впроваджувати у навчальний процес таких дисциплін як «Маркетинг», «Поведінка споживачів», «Маркетинг (за видами)», «Маркетингові дослідження», «Маркетинговий менеджмент (Управління продажами і брендами)», «Стратегічний маркетинг», а також практичну діяльність підприємств та організацій у процесі проходження виробничої практики.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 681