Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Відкрита лекція на тему: «Маркетингова товарна політика. Життєвий цикл товарів»

09:53, 30-03-2017

Доцент кафедри маркетингу Плахотнікова Лариса Олександрівна 29 березня 2017 року в аудиторії  № 513 провела відкриту лекцію з дисципліни «Маркетинг»  на тему: «Маркетигова товарна політика. Життєвий цикл товарів».

В процесі лекції для студентів І курсу факультету менеджменту та підприємництва груп МНД-11, ПТБ-11, МРД-11, ПУД-11 та викладачів кафедри маркетингу було розкрито сутність життєвого циклу товарів та його етапів; побудовано класичну криву ЖЦТ та розглянуто різновиди кривих життєвого циклу товарів (що було представлено графіками); з’ясовано в чому полягає концепція розробки нового товару та як її використання; визначено, які маркетингові стратегії може застосувати підприємство для підтримки і продовження життя товару на ринку.

На відкритій лекції були присутні: зав. кафедрою маркетингу д.е.н., професор Виноградова О.В., доценти кафедри маркетингу:  к.е.н. Євтушенко Н.О., к.е.н. Дарчук В.Г., к.е.н. Дрокіна Н.І., старший викладач Крижко О.В., які  відмітили, що Плахотнікова Л.О. провела відкриту лекцію згідно навчального плану на належному рівні, а використання наочного матеріалу значно підвищило засвоєння поданого матеріалу студентами та доповнило структуру лекції.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2025 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 027