21 березня викладачі кафедри маркетингу організували екскурсію для студентів 1-2 курсів спеціальності «Маркетинг» до центрального офісу «Microsoft» в Україні. Під час екскурсії відвідувачам розповіли про структуру «Microsoft Україна».
Для майбутніх фахівців – маркетологів було важливо дізнатися, що дана компанія займається саме маркетинговою діяльністю – просуванням товарів та послуг Microsoft на український ринок.
Студенти на власні очі побачили робочі місця інтернаціональної компанії та дізналися про найновіші програми «Office 365». Під час ознайомлення з «OneNote» майбутні маркетологи навчились впорядковувати всі свої навчальні матеріали у особистому цифровому блокноті. Новітня розробка компанії програма «Sway», яка є альтернативою «Power Point» завдяки інтерактивним можливостям залучила студентів до креативного процесу творчості.
«Microsoft Україна» є компанією, яка швидко реагує на потреби ринку у новітніх технологіях. Тому, саме фахівці-маркетологи здатні втілити в життя цікаві стратегії та ідеї для її розвитку.