Під час проведення у Державному університеті телекомунікацій відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та перспективи розвитку системи управління в Україні та світі» доцент кафедри маркетингу Євтушенко Наталя Олександрівна представила результати свого наукового докторського дослідження.
Тема наукової доповіді Євтушенко Н.О. - «Особливості маркетингу консалтингових послуг». За змістом виступу присутні дізналися про теоретичні основи консалтингу з позиції історичного пізнання та власну думку Євтушенко Н.О. щодо суті цієї дефініції; було досліджено поняття «взаємодія» із застосуванням методології компаративного аналізу та розкрито її сутність з позиції різних наук (філософії, права, психології, соціології, економіки).
Представлено авторське визначення поняття «консалтингова взаємодія», що є теоретичним базисом для створення наукової концепції у межах організаційно-економічного механізму та представлена схема формування консалтингової взаємодії.
Євтушенко Н.О. дала характеристику основних рис маркетингу консалтингових послуг та запропонувала створення стандарту обслуговування (формальних критеріїв, галузевих стандартів), за якими буде встановлено рівень якості обслуговування клієнтів консалтингової компанії та рівень професійної діяльності її консультантів.
Цікава доповідь, аргументовані висновки та пропозиції нікого не залишили байдужим. По закінченні виступу Євтушенко Н.О. відповіла на запитання учасників конференції.